Барселона продаде дигитално произведение на изкуството, изобразяващо известен гол на Йохан Кройф, за $693,000.
Клубът се опитва да се измъкне от огромни дългове, затова продаде произведението на търг. От Барселона съобщиха, че търгът на Sotheby’s в Ню Йорк за първия NFT на клуба е приключил в петък с цена от $550,000. Таксите, начислени от аукционната къща, доведоха до крайната продажна цена от $693,000.
Произведението на изкуството изобразява прочутия гол на Кройф от 1973 г., когато той прелита във въздуха и вкарва гол с изпънат крак. На снимката Кройф изглежда така, сякаш е потопен в злато. Името на самият NFT – „В известен смисъл безсмъртен“ – идва от цитат на Кройф, който е оставил следа в Барселона и като играч, и като треньор. Барселона се опитва да намери нови начини за печелене на пари, тъй като трябва да изплати дълг от $1 милиард.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Дългосрочните притежатели на Шиба Ину (SHIB) надвишиха краткосрочните
Това включва продажбата на правата за името на „Камп Ноу“ на услугата за стрийминг на музика Spotify и неотдавнашната продажба на 25% от телевизионните права на испанското първенство за следващите 25 години.
NFT е дигитално изображение, което е уникално и не може да бъде копирано. Има много колекционери и художници, които искат да купуват и продават този вид дигитално изкуство.
След хакерската атака срещу Bybit на 21 февруари борсата успя да възстанови значителна част от резервите си в Етериум, като се върна до почти половината от нивата си преди атаката.
Тимъти Стебинг, директор на Фондация Dogecoin, наскоро сподели вълнуващи идеи за плановете за разширяване на глобалния прием на DOGE.
Arkham Intelligence, компания за крипто обмен и анализи, разширява услугите си и включва спот търговия с криптовалути, която ще стартира в 17 американски щата на 1 март.
Чанпен Джао (CZ), основател на Binance, наскоро се обърна към криптовалутната общност за насоки как да разпредели над $1 милион, натрупани в адрес на портфейл за дарения, който някога е използвал.