Барселона продаде дигитално произведение на изкуството, изобразяващо известен гол на Йохан Кройф, за $693,000.
Клубът се опитва да се измъкне от огромни дългове, затова продаде произведението на търг. От Барселона съобщиха, че търгът на Sotheby’s в Ню Йорк за първия NFT на клуба е приключил в петък с цена от $550,000. Таксите, начислени от аукционната къща, доведоха до крайната продажна цена от $693,000.
Произведението на изкуството изобразява прочутия гол на Кройф от 1973 г., когато той прелита във въздуха и вкарва гол с изпънат крак. На снимката Кройф изглежда така, сякаш е потопен в злато. Името на самият NFT – „В известен смисъл безсмъртен“ – идва от цитат на Кройф, който е оставил следа в Барселона и като играч, и като треньор. Барселона се опитва да намери нови начини за печелене на пари, тъй като трябва да изплати дълг от $1 милиард.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Дългосрочните притежатели на Шиба Ину (SHIB) надвишиха краткосрочните
Това включва продажбата на правата за името на „Камп Ноу“ на услугата за стрийминг на музика Spotify и неотдавнашната продажба на 25% от телевизионните права на испанското първенство за следващите 25 години.
NFT е дигитално изображение, което е уникално и не може да бъде копирано. Има много колекционери и художници, които искат да купуват и продават този вид дигитално изкуство.
Робърт Кийосаки, известен с книгата си „Богат татко, беден татко“ и яростната си подкрепа за Биткойн, наскоро се сблъска с неочаквана липса на ангажираност от страна на своите последователи в платформата Х.
Bitget предприема правни действия след разкриването на координирана атака, която е струвала на борсата над $20 милиона.
Nike се изправя пред нова съдебна битка, след като група купувачи на NFT и крипто активи обвиниха компанията, че им е нанесла големи финансови загуби.
Ripple официално опроверга слуховете за IPO, потвърждавайки, че няма намерение да излезе на борсата през 2025 г.