MicroStrategy публикува тримесечните си резултати в четвъртък (29.07), от които се виждат сериозни загуби в Биткойн (BTC). Общо компанията натрупва загуба от $689 милиона. Такава загуба е нереализирана загуба, тъй като компанията не е продала BTC.
Рeзкият спад обаче не обезкуражи изпълнителния директор на компанията Майкъл Сейлър. По време на стрийм с инвеститори, Сейлър заяви, че компанията остава ангажирана да купува повече BTC. В допълнение, компанията също има намерение да се съсредоточи върху обучението на фирми и регулаторни органи.
„Нашата макро стратегия е да придобиваме и държим Биткойн. Ще помогнем да се обясни Биткойн на регулаторните органи, обществеността и медиите„, казва Сейлър.
Освен това компанията оповести общия дълг, сключен през второто тримесечие. Емитирани са облигации в размер на $500 милиона. Сумата беше използвана изцяло при придобиването на 13,005 BTC през юни. Покупката беше за $489 милиона. В резултат на това компанията стана първата, която надхвърля нивото от 100,000 закупени BTC.
Пред акционерите на MicroStrategy Сейлър каза, че е доволен от инвестицията в BTC. Икономистът сподели, че въпреки негативните новини, икономическата среда се подобрява, сценарий, който все още не е отразен в цената.
„Смятаме, че придобиването на Биткойн на този етап ще бъде интелигентен ход. Чувстваме, че има надпревара и се страхувам, че трябва да придобием колкото можем. Изселването от Китай беше наистина добро за Биткойн. Резултатът беше децентрализация на добива по целия свят. В дългосрочен план [това ще се окаже добре] за Биткойн, щатския долар и западните технологии„, казва Сейлър.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Как Grayscale влияе на цената на Биткойн
В крайна сметка Сейлър беше попитан дали MicroStrategy планира да придобие други криптовалути, като Етериум (ETH). Той не отговори директно, но посочи, че досега стратегията на компанията е да се фокусира върху инвестирането в BTC.
Другите области на компанията помогнаха за намаляване на загубите. Общите приходи за второто тримесечие на 2021 г. са $125.4 милиона, което е увеличение от 13.4% в сравнение с второто тримесечие на 2020 г.
Приходите от продуктови лицензи и абонаментни услуги генерират печалба от $32.5 милиона, което е увеличение от 42.3% спрямо същия период на 2020 г. Накрая общият резултат на компанията е загуба от $299 милиона.
Въпреки общоприетите опасения, че глобалните кризи предвещават катастрофа за крипто пазарите, нови данни от Binance Research сочат, че може да е вярно точно обратното — поне за Биткойн.
Въпреки спадащите приходи и нарастващото натоварване на мрежата, индустрията изглежда е във фаза на пренастройка, а не на паника. Таксите за транзакции падат до 12-годишно дъно Според най-новите данни на Alphractal, общите такси за транзакции в мрежата на Биткойн са се понижили до нива, наблюдавани за последно през 2012 г. Този спад е тясно свързан […]
Coinbase се нареди на първо място сред най-добре представящите се акции в индекса S&P 500 за юни, като отбеляза ръст от 43% на фона на силен възходящ импулс, подхранван от яснота в регулаторната среда, иновативни продукти и засилен институционален интерес към криптовалутите.
Главният пазарен стратег на Jefferies, Дейвид Зервос, счита, че предстоящата промяна във властта на Федералния резерв може да се отрази благоприятно на американските пазари на акции.