MicroStrategy публикува тримесечните си резултати в четвъртък (29.07), от които се виждат сериозни загуби в Биткойн (BTC). Общо компанията натрупва загуба от $689 милиона. Такава загуба е нереализирана загуба, тъй като компанията не е продала BTC.
Рeзкият спад обаче не обезкуражи изпълнителния директор на компанията Майкъл Сейлър. По време на стрийм с инвеститори, Сейлър заяви, че компанията остава ангажирана да купува повече BTC. В допълнение, компанията също има намерение да се съсредоточи върху обучението на фирми и регулаторни органи.
“Нашата макро стратегия е да придобиваме и държим Биткойн. Ще помогнем да се обясни Биткойн на регулаторните органи, обществеността и медиите“, казва Сейлър.
Освен това компанията оповести общия дълг, сключен през второто тримесечие. Емитирани са облигации в размер на $500 милиона. Сумата беше използвана изцяло при придобиването на 13,005 BTC през юни. Покупката беше за $489 милиона. В резултат на това компанията стана първата, която надхвърля нивото от 100,000 закупени BTC.
Пред акционерите на MicroStrategy Сейлър каза, че е доволен от инвестицията в BTC. Икономистът сподели, че въпреки негативните новини, икономическата среда се подобрява, сценарий, който все още не е отразен в цената.
“Смятаме, че придобиването на Биткойн на този етап ще бъде интелигентен ход. Чувстваме, че има надпревара и се страхувам, че трябва да придобием колкото можем. Изселването от Китай беше наистина добро за Биткойн. Резултатът беше децентрализация на добива по целия свят. В дългосрочен план [това ще се окаже добре] за Биткойн, щатския долар и западните технологии“, казва Сейлър.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Как Grayscale влияе на цената на Биткойн
В крайна сметка Сейлър беше попитан дали MicroStrategy планира да придобие други криптовалути, като Етериум (ETH). Той не отговори директно, но посочи, че досега стратегията на компанията е да се фокусира върху инвестирането в BTC.
Другите области на компанията помогнаха за намаляване на загубите. Общите приходи за второто тримесечие на 2021 г. са $125.4 милиона, което е увеличение от 13.4% в сравнение с второто тримесечие на 2020 г.
Приходите от продуктови лицензи и абонаментни услуги генерират печалба от $32.5 милиона, което е увеличение от 42.3% спрямо същия период на 2020 г. Накрая общият резултат на компанията е загуба от $299 милиона.
MakerDAO, платформа за децентрализирано финансиране (DeFi), ще представи два иновативни токена, с което ще направи значителна крачка напред.
Trump Media отбеляза пореден спад в стойността на акциите си в петък след обвиненията на Комисията по ценните книжа и фондовите борси (SEC) срещу одиторската компания, наблюдавала дружеството, за участие в схема за „значителна измама“, продължила повече от две години, както се посочва в неотдавнашно заявление.
По данни на DefiLlama през април фондовете за рисков капитал (VC) са вложили $935 милиона в крипто стартъпи, което е с 8% по-малко спрямо март, когато беше регистрирано най-голямото месечно набиране на средства от октомври 2022 г. насам.
Съоснователят на Fundstrat Том Лий е на мнение, че цената на Биткойн все още не е достигнала своя връх.