Иън Роджърс, бивш главен дигитален директор в LMVH, поема нова роля в Ledger - известния френски производител на крипто хардуер и софтуер.
LVMH е създадена през 1987 г. от сливането на къщата на висшата мода Louis Vuitton и Moët Hennessy, която пък се формира от сливането на производителя на шампанско Moët & Chandon и производителя на коняк Hennessey през 1971 г.
Новосъздадената роля на главен служител по опит включва поемане на отговорност за операциите от бизнес до потребител и “преоткриване на потребителския опит” на продуктите на Ledger.
В официално изявление Роджърс даде представа за това как планира да подходи към тази нова роля.
“Спомням си, когато не можехте просто да кажете ‘отидете на моя уебсайт’ […] Първо трябваше да обясните концепцията за интернет […] Обичам онези моменти, когато технологиите преминават от научна фантастика към мейнстрийм. Дигиталните активи стоят на ръба на този ход.”
По-нататък Роджърс се позова на “неизбежната трансформация” от маргинална ‘гийк‘ или ‘нърд‘ технология към масов продукт и към “революцията” на криптовалутите, когато говори за Ledger и зараждащата се индустрия на дигиталните активи.
В LMVH, където той работи от 2015 г., работата на Роджърс включваше преработване на стратегията за електронна търговия на луксозни марки и внедряване на нови технологии, като големи данни (Big Data) и AI, за да помогне с тази цел. Преди да работи в LMVH, той работи в Apple Music, Yahoo Music и Beats music, като започва кариерата си като разработчик на уебсайтове за американската група The Beastie Boys.
Криптовалутите често се описват като финансова “контракултура”, както в академичните статии, така и в основната преса, поради произхода им от либертарианските и cypherpunk движения. Сега, когато обжалването им се разшири и връзката им с основните финанси все повече се преплита, преминаването на Ledger към приветстване на ръководители на луксозни марки може би не е толкова изненадващо, колкото би било в по-ранните, по-необичайни дни в индустрията.
MetaMask, водещ крипто портфейл, обяви, че скоро ще стартира нова функция, наречена “смарт транзакции”. Тази функция, която ще бъде въведена тази седмица, бележи първата от поредица актуализации, съобразени с наскоро представената пътна карта на портфейла.
Изглежда, че китайският фондов пазар се отърсва от репутацията си на „неинвестируем“, благодарение на икономическото съживяване и ралито, което може да има още много възможности за развитие.
Наскоро Capital Economics очерта серия от потенциални рискове, които биха могли бързо да влошат финансовите условия въпреки настоящата стабилност на пазара и икономиката.
Crypto.com, водеща борса в сферата на дигиталните валути, се подготвя да засили рекламните си усилия в спортната сфера и по конкретно Формула 1, за да засили глобалната си разпознаваемост.