Платформата за банкиране като услуга Railsbank е събрала 37 милиона долара в кръг за финансиране, воден от MiddleGame Ventures и Ventura Capital.
Anthos Capital, Global Brains, Clocktower Technology Ventures, Moneta VC, Mitsui Fudosan и Firestartr се присъединиха към кръга, приходите от който ще бъдат използвани за подхранване на географското и продуктово разрастване на базираната в Лондон Railsbank.
Най-непосредствената цел е САЩ, където фирмата пуска оферта за кредитна карта като услуга (CCaaS). Тя е предназначена да направи по-бързо и по-евтино за финтех компании и фирми да излязат на американския пазар на кредитни карти на стойност 3,8 трилиона долара.
Повишението идва след няколко натоварени месеца за Railsbank, която видя, че откритият банков пионер си осигурява инвестиция от Visa и придобива британското подразделение на опозорения германски процесор за плащания Wirecard.
Мо Ел Хюсейни от Ventura Capital каза:
Очакваме Railsbank да бъде победител в категорията „Банкиране като услуга“, благодарение на техния глобален бизнес модел и печелившите интервюта за клиенти, които инициирахме.
Shopify прави по-голяма крачка в областта на дигиталните плащания, като тества транзакции със стабилна монета, използвайки USDC на Coinbase Base, бърза и евтина Етериум мрежа от втори слой.
Двупартийната инициатива в Конгреса дава на най-големите американски търговци нова причина да се заинтересуват от блокчейн технологията.
Вълна от интерес към стабилните монети залива корпоративна Америка, като все повече компании – големи и малки – проучват решения за плащания, базирани на блокчейн, за да заобиколят традиционните неефективности.
SG Forge, дъщерното дружество на Société Générale, фокусирано върху криптовалутите, се готви да въведе нова стабилна монета, деноминирана в долари, което бележи по-задълбочено навлизане на традиционните европейски банки в областта на дигиталните активи.