Главният изпълнителен директор на OKEx наскоро подчерта важността на доброто обслужване на клиенти.
По време на скорошно интервю с Cointelegraph, Джей Хао отбеляза, че доброто обслужване на клиенти е ключов аспект на всеки бизнес.
“Определено смятам, че обслужването на клиенти е изключително важно, все пак клиентът винаги е най-важен [крал].”
Най-точно е да кажем, че крипто индустрията започна с Биткойн преди малко над 10 години. Много крипто и блокчейн компании все още се адаптират и подобряват услугите и продуктите си. Обратната връзка от потребителите е изключително важна част от този процес.
“Без обратна връзка от потребителите или нещо подобно, ние бихме пропуснали много неща.”
Хао направи следната аналогия:
Все едно строим нещо в гаража си, без да знаем какво се случва в света [извън гаража].
Хао също спомена колко важно е за борсата (OKEx) да има изградени отношения с клиентите си.
Binance споделя тези ценности с OKEx. Главният изпълнителен директор – Чанпен Джао – наскоро каза, че влага 20% от времето си, ангажирайки се обществеността в Twitter.
С ускоряването на приема на криптовалутите в световен мащаб, се увеличава и честотата и сложността на онлайн заплахите. Ричард Тенг, главен изпълнителен директор на Binance, отправи ясно предупреждение: Сигурността на дигиталните активи зависи не само от защитата на борсите, но и от отговорността на отделните потребители.
Ripple избра глобалния банков гигант BNY Mellon за основен попечител на резервите, подкрепящи стабилната монета за корпоративно ползване Ripple USD (RLUSD).
Goldman Sachs вече очаква Федералният резерв да започне да намалява лихвените проценти по-рано от предварителните прогнози, като предвижда първото понижение още през септември 2025 г.
Централната банка на Литва се обърна към Robinhood за допълнителна информация относно нововъведените си продукти за търговия с токенизирани акции, след като OpenAI публично се дистанцира от инициативата.