Главният изпълнителен директор на OKEx наскоро подчерта важността на доброто обслужване на клиенти.
По време на скорошно интервю с Cointelegraph, Джей Хао отбеляза, че доброто обслужване на клиенти е ключов аспект на всеки бизнес.
“Определено смятам, че обслужването на клиенти е изключително важно, все пак клиентът винаги е най-важен [крал].”
Най-точно е да кажем, че крипто индустрията започна с Биткойн преди малко над 10 години. Много крипто и блокчейн компании все още се адаптират и подобряват услугите и продуктите си. Обратната връзка от потребителите е изключително важна част от този процес.
“Без обратна връзка от потребителите или нещо подобно, ние бихме пропуснали много неща.”
Хао направи следната аналогия:
Все едно строим нещо в гаража си, без да знаем какво се случва в света [извън гаража].
Хао също спомена колко важно е за борсата (OKEx) да има изградени отношения с клиентите си.
Binance споделя тези ценности с OKEx. Главният изпълнителен директор – Чанпен Джао – наскоро каза, че влага 20% от времето си, ангажирайки се обществеността в Twitter.
Неотдавнашният скок на златото до рекордните $2,431 за тройунция на 12 април подчертава потенциала му като средство за предпазване от инфлация.
За пореден път се наблюдава тенденция за изтегляне на средства от банковата система на САЩ, както показват последните данни от системата за икономически данни на Федералния резерв (FRED).
Все повече държави започват да странят от Израел и решават да прекратят всякакви дипломатически и търговски взаимоотношения с погълнатата от война нация.
Meta направи смел ход, като инвестира $30 милиарда в графични процесори (GPU) на NVIDIA, за да подсили възможностите си за AI.