Биткойн действа като мост към алткойните, твърди проучване на Coinbase.
Докладът разкри, че на 60% от потребителите Биткойн им е първата покупка на криптовалута, докато 24% остават само в BTC.
“Повечето потребители купуват Биткойн и после се насочват към алткойни.” – Coinbase
Инвеститорите изглежда са по-заинтересовани от алткойн пазара по време на бичи пазар, както се случи през 2017 когато доминантността на Биткойн на Coinbase спадна под 30% по време на ICO манията. За кратко, Етериум беше доминантната криптовалута на платформата с около 50% от търговския обем.
Джъстин Мартин от Coinbase Corporate Development се опита да обясни това поведение.
“Това може да се дължи на редица причини, но едната е психологическа. След като хората се почувстват доволни по отношение на първоначалната си крипто инвестиция (в Биткойн), те започват да търсят други потенциални победители (както очевидно стана по време на бичия пазар от 2017).”
По време на мечи пазари, хората се обръщат към Биткойн. Докладът твърди, че BTC се движи към това да стане дигитално злато.
“Толкова доколкото вярваме, че алтернативните активи и мрежи ще предложат диференцирани услуги (отвъд запас от стойност и дигитално злато, които Биткойн таргетира), ще е важно да индустрията да подкрепя и тези други активи.”
Dogwifhat (WIF) е мемe монета, базирана на Solana, пусната на пазара през ноември 2023 г.
Биткойн може да е на прага на навлизане в непозната територия, според пазарен анализатор, известен с точните си прогнози за спада преди халвинга миналата година.
Подобрените отношения между САЩ и Китай спомагат за възстановяването на доверието на инвеститорите на глобалните пазари, а криптовалутите не правят изключение.
Антъни Скарамучи от SkyBridge Capital сигнализира за промяна в крипто инвестициите, описвайки Биткойн като все по-независим клас активи и подкрепяйки Solana като топ кандидат за спот борсово търгуван фонд (ETF).