BitWise и ETF Trends проведоха проучване, като разпитаха 415 финансови съветници, базирани в САЩ.
76% от всички финансови съветници отговориха, че са получили въпроси от клиенти за криптовалутите през 2019 г. С други думи, интересът е налице.
Освен това, 35% смятат, че някои или всички техни клиенти инвестират в дигитални активи извън техните консултантски отношения. Други 37% са казали, че не са сигурни. Останалите 27% от съветниците са уверени, че техните клиенти в момента не инвестират в никакви криптовалути.
Въпреки засиления интерес, само 6% от всички финансови съветници са разпределили цифрови активи в портфейлите на своите клиенти. Основните причини за това включват регулаторните проблеми и високата волатилност.
Въпреки това, 42% от финансовите съветници, които вече купуват криптовалути, възнамеряват да увеличат притежанията на цифрови активи през следващите 12 месеца. 58% предпочитат да се придържат към текущата позиция и никой от съветниците не смята да намали или премахне инвестицията си в криптовалута.
За втора поредна година финансовите съветници отбелязаха същата най-атрактивна причина за инвестиране в цифрови активи. Според 54% от тях липсата на корелация между криптовалутите и традиционните финансови пазари е най-съществената причина.
Всъщност най-големият дигитален актив демонстрира на няколко пъти своята отрицателна корелация с традиционните пазари. Например, през най-разгорещените дни на търговската война между Китай и САЩ, акциите отчетоха загуби, докато Биткойн нарастваше.
От Ernst & Young (EY) смятат, че продължаващото прехвърляне на богатство от бейби бумърите към техните наследници представлява най-значителното прехвърляне на средства в човешката история.
Глобалната инвестиционна компания Franklin Templeton е оптимистично настроена към Solana (SOL), определяйки мрежата като значим претендент в крипто сектора, наред с Биткойн (BTC) и Етериум (ETH).
Чарлз Хоскинсън, създателят на Cardano (ADA), наскоро проучи интереса към потенциално сътрудничество с Биткойн Кеш (BCH).
Според съобщения от информационната агенция Mehr, Обединените арабски емирства (ОАЕ) са вторият по големина търговски партньор на Иран.