Питър Шиф неволно рекламира плюсовете на криптовалутите пред други инвестиции, твърди изпълнителният директор на борсата Binance.
“Мисля, че Питър се справя чудесно с популяризирането на Биткойн. Той вероятно не осъзнава, че предвид нелогичните си разсъждения, повечето хора ще направят точно обратното на това, което казва”, пише той.
CZ заключи:
“Имаме нужда от повече от този типове ‘отрицателни’ гласове.”
Мениджърът на Euro Pacific Capital вече беше известен заради публикациите си, атакуващи Биткойн, които твърдят, че златото е по-добро.
Миналата седмица Шиф подкопа авторитета си, след като обвини доставчика на портфейли ‘Blockchain’, че е загубил неговото BTC на стойност (~0,21 BTC $ 1,750), които е получил под формата на дарения през 2019 г. В този случай Шиф просто е объркал пина си с паролата.
Въпреки това той продължи да настоява, че инвеститорите в Биткойн са невежи.
“Биткойн феновете казват, че не съм квалифициран да давам съвети за Биткойн, защото не разбирам разликата между пин и парола. Сега знам разликата и съветите ми не са се променили”, гласи публикацията му.
Шиф добави:
“Но тези Биткойн ентусиасти все още не знаят … за разликата между #Bitcoin и #gold.”
През юли се сблъскват две важни събития, които могат да определят бъдещето на Биткойн в САЩ – и двете свързани с администрацията на президента Тръмп и разширяващата се програма за криптовалути.
Продуктите за инвестиции в дигитални активи отбелязаха приток от $1.04 милиарда през миналата седмица, което доведе общите активи под управление (AuM) до рекордните $188 милиарда, според последния доклад на CoinShares.
Strategy, компанията, фокусирана върху Биткойн, по-рано известна като MicroStrategy, временно е спряла редовните си покупки.
Испанският банков гигант BBVA разшири своите дигитални услуги, като въведе в приложението си търговия и попечителство на Биткойн и Етериум за индивидуални клиенти.