НАЧАЛО Биткойн

Биткойн наградите на Аlibaba – истина ли е партньорството с крипто компания?

18.11.2019 16:00 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Биткойн наградите на Аlibaba – истина ли е партньорството с крипто компания?

Lolli, приложението за пазаруване и Биткойн (BTC) награди, отговори на отричането на Alibaba за партньорство между двете компании след китайския шопинг празник 'Singles Day'.

Изпълнителният директор на Lolli, Алекс Аделман, опроверга отричането на Alibaba за партньорство с неговата фирма. В имейл до Cointelegraph на 17-ми ноември, Аделман твърди, че Lolli са имали сключено партньорство с Alibaba Group, казвайки:

Партнираме си с Alibaba Group от май, през AliExpress. Постигнахме значителни приходи за AliExpress и разпределихме Биткойн награди за нашите потребители.

Отричане на партньорството

По-рано бе съобщено, че Lolli въведе партньорство с Alibaba, което позволява на купувачите на китайската платформа да печелят 5% обратно в Биткойн, по време на Singles Day.

Впоследствие, Alibaba отрече всяко такова партньорство. Представител от компанията сподели, че Lolli „никога не сa имали право да твърдят за сътрудничество с Alibaba.com или Alibaba Group“.

Възможно е интернет гигантът да реагира толкова остро на предложението за партньорство, след като маркетинговата кампания за Singles Day стана твърде популярна, като някои търговски обекти смятат, че Alibaba са започнали да приемат Биткойн. Предвид враждебното отношение на китайското правителство към флагманската криптовалута, Alibaba може би са имали желание да избегнат подобни асоциации.

Перспектива на Lolli

Аделман твърди, че това е било несправедливо спрямо неговата компания. „Lolli и агенцията, представляваща Alibaba.com, взаимно се договориха да стартират това партньорство във връзка със Singles Day“, каза той, добавяйки:

Alibaba.com изпробва нашите услуги за 24 часа и реши да без причина да деактивира партньорството, нарушавайки договора си […] Агенцията, представляваща Alibaba.com, одобри договор от името на Alibaba.com, който включва промотирането на Alibaba.com, използването на марката, маркетинг по имейл и споделяне в социални медии и различни канали. Нямаше злонамерен начин погрешно да представим Alibaba.

Аделман продължи споделяйки, че позволяването на Alibaba да отричат партньорството би било „подвеждащо и оскверняващо за нашата марка, имайки предвид, че не сме направили нищо лошо и спазваме всичко, което бе договорено с тях“.

Той завърши с думите, че макар да има „грешка в комуникацията при Alibaba и докато това е жалко, ние очакваме възможността в бъдеще отново да работим с Alibaba.com.“

Alibaba не са почитатели на Биткойн

Китайският гигант за търговия на дребно, до този момент не е показал позитивно отношение спрямо първата децентрализирана криптовалута. През октомври, дружеството за дигиталното плащане на Alibaba – Alipay – повтори негативната си позиция към Биткойн, потвърждавайки, че ще забрани всички транзакции, които могат да бъдат свързани с BTC. Alipay написа:

Ако някои транзакции бъдат идентифицирани като свързани с Биткойн или други виртуални валути, Alipay незабавно спира съответните платежни услуги.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Производителят на чипове AMD надмина очакванията с последния си доклад за приходите

Във вторник AMD, гигантът в областта на чиповете, публикува приходите си за първото тримесечие, като надхвърли прогнозите на анализаторите както за приходите, така и за печалбите.

02.05.2024 8:30 2 мин. четене

Защо пътят на златото до $2,700 остава непроменен, въпреки скорошния спад

Златото бележи забележителен възход през цялата 2024 г., като от декември предходната година насам постоянно достига нови исторически върхове.

02.05.2024 7:30 2 мин. четене

БРИКС: САЩ ограничава дигиталните активи, за да спаси долара

Тъй като страните от БРИКС напредват с плановете си да въведат своя собствена стабилна монета, САЩ реагират, като предлагат законодателство, насочено към запазване на господството на долара.

02.05.2024 7:00 2 мин. четене

Печалбите на Amazon надминаха очакванията на Уолстрийт

Amazon разкри печалбите си за първото тримесечие във вторник, надминавайки прогнозите на Уолстрийт, основно водени от стабилния растеж в своите облачни и рекламни сегменти.

02.05.2024 5:00 2 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.