Уеб браузърът, задвижван от криптовалутата BAT на Brave Browser, обяви на 16-и октомври, че е достигнал до 8 милиона активни потребителя месечно.
Има и над 290,000 Brave сертифицирани издатели, които са се абонирали за платформата за реклами, задвижвана от токена на Brave (BAT). Относно състава на съдържанието, Brave каза:
“200,000 от тях са YouTube създатели, 33,000 са издатели на уебсайтове, 15,000 са стриймъри на Twitch, и тъй като на 1-ви август обявихме, че подкрепяме възнаграждения в Twitter, 28,000 акаунта на платформата са се присъединили.”
Браузърът пусна рекламите си, преди малко повече от шест месеца. Оттогава, според компанията, те са провели 385 кампании на своята платформа и са натрупали 97 милиона събития за потвърждаване на реклами. Brave също така претендира високи нива на ангажираност на потребителите с рекламите си:
“Ангажираността на платформата е изключително висока, а честота на кликане е 14% (средният за индустрията е само 2%). По-важното е, че 12% от кликовете водят до посещения на страници от 10 секунди или повече. Общо има 2.36 милиона посещения за поне 10 секунди.”
Една кампания, предоставена като пример от Brave, са рекламите, закупени от гиганта за производство на компютърни чипове Intel. Компанията рекламира свойта инициатива “Intel Gamer Days 2019”.
В нея, производителят на процесори използва “Brave Ads като социален двигател”, за да възнагради популяризирането на предстоящото събитие.
@page { size: 8.5in 11in; margin: 0.79in } p { margin-bottom: 0.1in; direction: ltr; line-height: 115%; text-align: left; orphans: 2; widows: 2; background: transparent } p.western { font-size: 11pt } p.cjk { font-size: 11pt }
Друг пример, включен в анонса, беше и най-новата “Grave Ads Grant”, която беше присъдена на “The Lupus Foundation of America”. Като част от инициативата, компанията верифицира уебсайта им като Brave създател и позволи на Brave рекламите да насочват хората директно към сайта им, за да стимулират дарения, в допълнение към традиционните опции за принос.
Последният ход на MakerDAO по продажбата на MKR токени привлече вниманието, особено значителна транзакция, докладвана от платформата за блокчейн анализи Spot On Chain.
Dogwifhat (WIF) се превърна в един от най-обещаващите токени за търговия в настоящия бичи цикъл. С увеличение от 24% през последните седем дни, като към момента на писане на статията се търгува на цена от $3.25, токена привлече вниманието на инвеститорите, търсещи изгодни възможности.
Shiba Inu, добре позната мемe монета в криптовалутното пространство, отново привлече вниманието на общността.
Експертът по криптовалути “il Capo of Crypto”, известен с типично песимистичната си позиция, наскоро обсъди разгледа ситуацията около лидера в сектора на смарт договорите – Етериум (ETH).