Начало » Други » ‘Бащата на рекламaта’ споделя как се пише рекламно послание, което работи

‘Бащата на рекламaта’ споделя как се пише рекламно послание, което работи

14.10.2019 21:00 3 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
‘Бащата на рекламaта’ споделя как се пише рекламно послание, което работи

Дрейтън Бърд е една от най-значимите фигури в областта на директния маркетинг и реклама за последния четвърт век.

<span style="background-color: transpa Има 52 години практически опит в онлайн и офлайн маркетингa. През 2003-та година „Chartered Institute of Marketing” определя Дрейтън Бърд като един от 50-е специалисти в света, оформили развитието на съвременния маркетинг, затова получава прозвището „Бащата на маркетингa„. Той ще бъде един от лекторите на предстоящото събитие на 18-и и 19-и октомври Innowave Summit 2019 във Варна.

Ако трябва да дадете съвет за това как да сме успешни копирайтъри, какъв би бил той?

Дрейтън Бърд:


Чували ли сте за залата Карнеги? Това е най-известната концертна зала в Америка. Сещам се за една история за човек, който отишъл в Ню Йорк. Докато бил в Манхатън, попитал един от местните:

„Как и аз мога да имам изпълнение в залата Карнеги?“ – „Практика, практика, практика! – отговорил мъжът.”

Тайната на успешния копирайтър е непрестанно да пише. Пишете всеки ден. Наистина всеки ден. Колкото повече пишете, толкова по-добре ще се справяте. Колкото повече грешки правите, толкова по-добри ще ставате. Не задавайте глупави въпроси. Преди да започнете да пишете, научете се как да пишете. Четете книги за копирайтинг. И не четете книги само и единствено за копирайтинг, четете и всякакви други хубави книги. Защото ако искате да пишете, трябва да четете. Най-добрите писатели са и най-добрите читатели. 

Кое е по-успешното послание – логическото или емоционалното?

Дрейтън:

Хората взимат решения на базата на емоции. По тази логика, когато емоциите и логиката се сблъскат – емоциите винаги надделяват. 

А какво бихте препоръчали – дълго или късо рекламно послание?

Дрейтън: Дължината на копито се определя от сложността на задачата. Например, ако се опитвам да ви продам детска играчка, ще ми е необходимо късо рекламно послание (copy), но ако се опитам да ви продам книгата си „Директен и дигитален маркетинг на здравия разум“, ще напиша дълго рекламно послание. 

Има такъв израз „Изберете наказанието спрямо престъплението.“ – тоест дължината на рекламното послание зависи от това какво продавате.

Имате ли някаква специална рутина сутрин, която Ви помага да сте по-добър копирайтър?

Дрейтън Бърд:

Не. Ще ви кажа какво правя. Прекарвам почти цялото си време, извършвайки две или три неща. Едно от тях е да бъда активен. Старая се да практикувам бързо ходене поне четири часа седмично, както и правя комбинация от 7 упражнения поне два или три пъти в седмицата. В резултат на това съм в изключително добра форма за годините си. 

Тренировките увеличават притока на кръв към мозъка. Ще забележите например, че всичко, което засилва движението на кръвта, стимулира мисленето. Сигурно сте обръщали внимание, че често докато се къпете, имате идеи под душа. Всичко, което повишава притока на кръв, увеличава и мисловната дейност.

Та, освен знанията, които имам, правя и упражнения. Тренировките ще подобрят уменията ви да пишете текстове, както и ще ви помогнат да имате нови идеи за бизнеса си.

На Innowave Summit 2019 Дрейтън Бърд ще представи тайните си за директния маркетинг и успешните рекламни послания. Сред лекторите са и други световни имена от сферата на иновациите, технологиите и дигиталния маркетинг.

@page { size: 8.5in 11in; margin: 0.79in } p { margin-bottom: 0.1in; line-height: 115%; background: transparent } a:link { color: #000080; so-language: zxx; text-decoration: underline }

Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Златото превъзхожда американския пазар на акции в продължение на 25 години

В изненадваща дългосрочна промяна в представянето златото официално изпреварва американския фондов пазар през последните 25 години – включително дивидентите.

13.07.2025 16:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Седмичен обзор: Какво се случи през изминалата седмица при криптовалутите?

През изминалата седмица в крипто индустрията се появиха множество важни съобщения – от революционни разработки в областта на Етериум до рекордна активност на DeFi и важни актуализации на протоколи.

13.07.2025 15:15 3 мин. четене Alexander Zdravkov

Чанпен Джао с коментар за слуховете около стабилната монета на Тръмп

Основателят на Binance Чанпен Джао отново заплаши с правни действия Bloomberg.

13.07.2025 12:30 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Pump.fun набра $500 милиона в рамките на 12 минути

Платформата Pump.fun набра $500 милиона в бързо първично предлагане на монети (ICO), като ги разпродаде само за 12 минути.

13.07.2025 10:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.