НАЧАЛО Финтех

Дигиталните консуматори – родени или създадени?

13.06.2019 11:38 3 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Дигиталните консуматори – родени или създадени?

„Дигитално роден“ означава материали, които произхождат от дигитална форма.

Това се отнася и за хората и предприятията, които са навършили пълнолетие, без да са знаели за времето преди интернет. Това не може да повлияе на това как потребителите, търговците на дребно, банките и доставчиците наплащания взаимодействат и правят транзакции.

Дигиталните туземци никога не трябваше да гледат телевизия по време на трансмисията, за да видят любимите си програми. Или да се обадите на място, обикновено домашен или офис стационарен телефон, за  да говорите с човек. По подобен начин почти всяка индустрия – търговия на дребно, финанси,развлечения – изглеждаше по-бавна, по-проста и по-базирана в магазините преди интернет. Балансът бе наклонен в полза на доставчиците.

Потребителите не са знаели друго. Не са очаквали по-добро.Някъде по пътя, Джеф Безос и други като него станаха пионери в онлайн магазините. Ако те предлагат по-голям избор онлайн на по-ниски цени, с удобството на доставката вкъщи, те биха могли да наваксат. 

Това, което предлагаше Amazon, беше едновременно евтино и удобно – бързо и с добро качество. Нямаше компромиси. Потребителите не трябваше да се задоволяват с по-малко. Те очакваха повече. И те купуваха повече онлайн.

Двадесет и три години след първия си уеб магазин, който продаваше книги, Amazon се оценява на повече от 950 милиарда долара. Продажбите на дребно в световен мащаб възлизат на 2.8 трилиона долара през 2018 или 12% от световните продажби на дребно, според Statista.

Предприятията, които са израснали с дигиталното мислене,мислят по различен начин. Тази промяна в мисленето е толкова силна, колкото всяка технологична промяна – може би още повече. Дигиталното не е просто нов начин за автоматизиране на старите процеси за намаляване на разходите, или нов канал за разпространение на стари продукти. Това води до ново мислене за търговията.

Търговците на дребно не трябва да търсят да преоткриват потребителите. Първото поколение дигитални туземци, по възраст или отношение,са потребителите на днешния ден. Те преоформят света по свой собствен имидж.

Клиентите искат персонализиране. Ако се направи както трябва, това е печелившо за всички страни. Клиентите отчитат по-голямо удовлетворение. Търговците отчитат по-високи продажби. Понякога опитът ще бъде напълно дигитален. В други случаи той ще включва дигитален елемент или ще бъде изцяло аналог.

Клиентите имат различни съображения и нужди, когато купуват сутрешното си кафе, плащат сметките си за газ или поръчват за вкъщи. Търговията е контекстуална. Как и защо хората купуват, зависи от толкова много фактори.Как и защо те плащат, зависи от целия домакин.

Според проучване, 67% от потребителите в Обединеното кралство са изоставили онлайн сайт за търговия на дребно просто поради процеса на плащане. Малко над една пета от тях напускат, защото процесът е твърде сложен, докато сходен брой не завършват покупката, тъй като търговецът не предлага предпочитаната от тях опция за плащане.

По-голямата персонализация и опростяване на front-end често се равнява на по-голяма сложност в back-end.

В крайна сметка, дигиталните потребители и търговци са родени, както и направени. Плащанията играят ключова роля за по-опростени,по-интелигентни и по-персонализирани преживявания.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Финтех Новини

Крипто портфейлът MetaMask представя нова актуализация тази седмица

MetaMask, водещ крипто портфейл, обяви, че скоро ще стартира нова функция, наречена “смарт транзакции”. Тази функция, която ще бъде въведена тази седмица, бележи първата от поредица актуализации, съобразени с наскоро представената пътна карта на портфейла.

07.05.2024 3:00 2 мин. четене

Близо 500 финтех сделки само през първото тримесечие на 2024 година

През първото тримесечие на 2024 г. финтех индустрията стана свидетел на близо 500 транзакции за финансиране и сливания и придобивания, с особен акцент върху застрахователните технологии, крипто и блокчейн секторите, според данни, събрани от Royal Park Partners (RPP).

02.05.2024 9:00 1 мин. четене

Ripple разширява обхвата си в Япония с ново сътрудничество

Финтех гигантът Ripple разкри стратегическо сливане с HashKey DX, базираното в Токио подразделение на HashKey Group, компания за финансови услуги за дигитални активи.

01.05.2024 3:30 1 мин. четене

Финансови гиганти създават работна група за квантова криптография

HSBC и PayPal са част от нова инициатива, изследваща квантово безопасната криптография в плащанията, целяща справяне с потенциалните рискове за киберсигурността, породени от нововъзникващите квантови компютри.

01.05.2024 2:00 1 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.