Начало » Други » Brave ще плаща на потребителите си, за да гледат реклами

Brave ще плаща на потребителите си, за да гледат реклами

17.01.2019 17:34 1 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Brave ще плаща на потребителите си, за да гледат реклами

Потребителите могат да решават какви реклами да виждат и след имплементацията на 1.0 ще получават 70% от приходите от показваните от тях реклами.

Издателите са пренебрегнати в системата. Те могат да участват в системата на BAT, но към днешна дата не са направили това. С над 5 милиона потребители, браузърът е малка част от общия уеб пейзаж.

Програмата за награди в крайна сметка е доброволна, а потребителите трябва да притежават BAT, за да участват в подкрепата на сайтовете, които обичат.

Функцията на Brave, наречена Brave Rewards, позволява на хората, които използват Brave, да дават BAT на посещаваните от тях сайтове. Когато някой включи Brave Rewards, техният браузър ще отчете времето и вниманието, което прекарват на всеки сайт, и ще разпредели месечния принос на този човек между тези сайтове, които посещават. Brave рекламите ще позволят на хората да изберат да печелят BAT въз основа на тяхното внимание. Когато някой се включи в Brave Ads, техният браузър ще започне да изучава предпочитанията им, за да показва подходящи реклами като системни известия.

Рекламата позволява на компаниите да заплащат разходите на доставчиците на съдържание. AdBlocker-и и компании като Brave се интересуват предимно от поверителността на потребителя. Блокирането на реклами коства на компаниите милиони долари в рекламни приходи и създаде среда, в която много рекламодатели вече нямат доверие на модела.

Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

TRON Inc подаде заявление за предлагане на ценни книжа на стойност $1 милиард в SEC

TRON Inc., технологична компания, базирана на блокчейн, регистрирана в Невада, официално подаде формуляр S-3 в Комисията по ценните книжа и фондовите борси на САЩ (SEC), за да инициира комбинирано „shelf“ предлагане на стойност до $1 милиард.

28.07.2025 18:30 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Робърт Кийосаки прави паралел с кризата от 1929 година – какви са неговите съвети?

Финансовият автор Робърт Кийосаки отново алармира за икономическото състояние на Америка.

28.07.2025 15:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Китай и САЩ планират удължаване на търговското примирие: Как това може да повлияе на Биткойн

Очаква се Съединените щати и Китай да удължат търговското си примирие с 90 дни. Удължаването ще отложи въвеждането на нови мита и ще даде възможност за нови преговори в Стокхолм.

28.07.2025 8:30 2 мин. четене Alexander Zdravkov

IPO-то на STRC на Майкъл Сейлър оглави американските класации

Майкъл Сейлър, високопоставен защитник на Биткойн и изпълнителен председател на MicroStrategy, отново нашумя – този път с най-голямото първично публично предлагане (IPO) през 2025 г.

28.07.2025 8:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.