Фондацията Litecoin си партнира с Ultimate Fighting Championship (UFC), една от водещите организации по смесените бойни изкуства.
Логото на litecoin ще бъде изобразено на тепиха на октагоналната арена на UFC 232 – реванш между бившия шампион на UFC в тежка категория Джон Джоунс и Александър Густафсон. Битката е насрочена за 29-ти декември в Калифорния.
Твърдейки, че е първият крипто спонсор на UFC събитие, Litecoin Foundation обяви в четвъртък, че милионите зрители на подобни събития ще помогнат за стимулирането на интереса към LTC.
“Тъй като марките и институциите продължават да се стремят към криптовалута и блокчейн, това е още един сигнал, че тази технология се приближава към мейнстрийма”, продължава той.
Фондацията, която има за цел да подпомогне приемането на крипто, заяви също, че се надява да продължи партньорството в дългосрочен план.
Миналата година, канадският боец Рори Макдоналд също подписа сделка за спонсорство, в която той носеше дрехи с логото на Dash за битката на Bellator 192. Бившият MMA шампион на лека категория Майкъл Чандлър също подписа договор за рекламиране на крипто платформата CoinLion през януари.
Комисията по ценните книжа и фондовите борси (SEC) може скоро да определи Етериум (ETH) като ценна книга, което може да доведе до отхвърляне на няколко заявления за спот ETH ETF.
В неотдавнашна актуализация крипто борсата Coinbase обяви добавянето на алткойна Drift Protocol (DRIFT) към платформата си.
Европейското крипто подразделение на Robinhood пусна за своите клиенти услуги за стейкинг на Solana, които се отличават с първоначален годишен процент на доходност (APY) от около 5%.
Dogecoin (DOGE) и GameStop (GME) се превърнаха в емблематични символи на силата на инвеститорите на дребно, задвижвани от ентусиазма на общността и медийното внимание.