Съюзът на европейските футболни асоциации (УЕФА) успешно представи нова система за билети през мобилни телефони, базирана на блокчейн технология.
След успешното имплементиране на системата за билетите при 50% от продадените билети за финала на Лига Европа през 2018 г. в Лион, oфициалното съобщение на УЕФА гласи, че 100% от билетите за мача за Супер Купата между Реал Мадрид и Атлетико Мадрид, проведен в Талин, Естония на 15-ти август, са продадени с помощта на iOS или Android блокчейн базирана апликация.
УЕФА ще продължи да развива използването на система за дистрибуция на билети, базирана на блокчейн за бъдещи събития, като добавя следното:
УЕФА се стреми да направи процеса на продажба на билети по-лесен и безопасен – благодарение на новата система, която има за цел да осигури сигурно разпространение на билети и предотвратява възпроизвеждането и дублирането на билети.
Футболния свят поглежда все по-често към блокчейн последната година. Пример за това е, че голяма част от билетите за мачовете от Световното по футбол тази година са закупени чрез криптовалути. Друг интересен факт е закупуването на играч от турския отбор Harunustaspor чрез Биткойн (BTC).
Капиталът продължава да се влива в крипто инвестиционни инструменти, като дигиталните активи привлякоха още $2 милиарда нови инвестиции през миналата седмица, с което общата сума за три седмици надхвърли $5.5 милиарда.
С настъпването на лятото, старата пазарна тенденция „Продай през май“ отново се появява, предизвиквайки обичайния дебат сред инвеститорите. Но тази година тази сезонна мъдрост може да няма голямо значение.
Глобалният стремеж към намаляване на зависимостта от щатския долар набира сила, а подновените политики на Доналд Тръмп в областта на митата може да го ускорят.
Киргизстан навлиза по-дълбоко в ерата на дигиталните финанси чрез ново сътрудничество с Binance, най-голямата борса за криптовалути в света.