Coinbase, една от най-големите платформи за обмен на криптoвалути, се завръща отново в Google Ads.
Новината идва, след като изпълнителният директор на Coinbase, Брайън Армстронг, обяви, че платформата за обмен е била включена в белия списък за реклами във Facebook по-рано тази седмица.
Google, най-голямата търсачкa в света, публикува нова политика за финансови услуги, в която се посочва, че рекламата на криптовалута е забранена на платформата. Това включваше първоначалното предлагане на монети [ICO], обменът на криптовалути, крипто портфейлите и търговските съвети. Новата политика е в сила от юни 2018 г.
Google каза:
Нашите правила са предназначени да предоставят на потребителите информация, за да преценят разходите, свързани с финансови продукти и услуги и да предпазват потребителите от вредни или измамни практики. За целите на тази политика считаме, че финансовите продукти и услуги са тези, свързани с управлението или инвестирането на пари и криптовалути, включително персонализирани съвети.
За да бъде одобрена от Google за рекламиране, компанията трябва да бъде лицензирана от финансовия орган на съответната държава. Рекламите и целевата страница трябва да отговарят на всички правила на AdWord и на законовите изисквания.
Директорът за устойчиви реклами на Google Скот Спенсър заяви по-рано, че е видял достатъчно вреда на потребителите или потенциална вреда на потребителите с крипто. Тъй като те не знаят със сигурност какво ще е бъдещето на криптовалутите, това е област, която искат да разузнаят с изключителна предпазливост.
Ripple официално подаде заявление за национален банков лицензи от Американската служба за валутен контрол (OCC), с цел да установи нов регулаторен стандарт за доверие на пазара на стабилните монети.
Според известния ветеран на пазара Питър Бранд, търговията не е пътят към просперитета за по-голямата част от хората.
Първата седмица на юли носи няколко важни събития в САЩ, които могат да повлияят както на традиционните пазари, така и на сектора на криптовалутите.
Рик Еделман, един от най-влиятелните гласове в областта на личните финанси, радикално промени позицията си по отношение на разпределението на криптовалутите. След години на предпазлив оптимизъм, той вече вярва, че дигиталните активи заслужават много по-голям дял в инвестиционните портфейли от всякога.