Знанието е власт, особено в "ерата на информацията", където да разбираш "новото" може да даде предимство пред конкуренцията.
Ето защо, едва една година след като криптовалутите избухнаха, много преди да могат да се радват на осезателно адаптиране – те вече са били обект на нарастващ брой университетски курсове.
Докато малка част от тях са фокусирани върху действителното кодиране, компютърната наука и криптографията, която стои зад криптовалутите, повечето са се стремили да предоставят подробно въведение в крипто, така че по-ориентираната върху бизнеса публика да има основа за вземане на решение дали и в каква степен – би трябвало да приема Биткойн и блокчейн.
С други думи, все по-ориентираните към печалба университети се стремят да извлекат полза от “крипто треската”, като предлагат публични нетехнически курсове за криптовалути. Въпреки това, дори и много от тях просто да преподават на учениците как да концептуализират блокчейн, за разлика от това как действително да ги кодират и създават, студентите отчитат значително удовлетворение от преподаването, което са получили досега.
Въпреки че не им е необходима възможност да изграждат децентрализирани приложения и валути за себе си, знанията, които са получили, може да са жизненоважни, ако крипто бъде приет в масов мащаб в бъдеще.
Алиансът БРИКС разширява фокуса си към Европа, а балканската държава Сърбия се очертава като потенциален член.
Предложеният в Държавната дума на Русия законопроект за добива на криптовалути отразява нарастващата тенденция в световен мащаб за регулиране на крипто сферата.
Значителното намаление на притежаваните от Китай американски държавни ценни книжа през последната година, възлизащо на повече от $74 милиарда, отразява значима промяна в глобалната икономическа динамика.
FDIC наскоро обяви затварянето на банка, което е първият случай на фалит на банка в САЩ през тази година.