Подразделението Motorverse на Animoca Brands обяви партньорство, за да пренесат емблематични автомобили в дигиталния свят с нова състезателна Web3 игра.
Играта, наречена Fast ForWorld, ще позволи на феновете и геймърите да взаимодействат с автомобили Lamborghini във виртуална среда, където могат да събират дигитални активи, да се състезават и да печелят награди.
Благодарение на това партньорство Lamborghini ще предостави своите дигитални автомобили за различните игри на Motorverse, осигурявайки уникално, взаимосвързано състезателно изживяване.
Платформата ще служи и като център за дигитална ангажираност, отбелязвайки постоянния интерес на Lamborghini към Web3 и NFT. Очаква се първата версия на Fast ForWorld да стартира на 7 ноември с вграден дигитален портфейл за съхранение на колекционерски предмети.
За Animoca сътрудничеството укрепва присъствието ѝ в блокчейн гейминг индустрията, добавяйки се към предишните ѝ партньорства и разработки в NFT пространството.
Този ход допълнително затвърждава ролята на Animoca като ключов играч в развиващия се свят на крипто гейминга, с планове за потенциално първично публично предлагане в региони, които благоприятстват блокчейн иновациите.
През септември 2024 г. Binance регистрира значителен спад в обемите на търговия, отбелязвайки най-ниската си точка от края на 2023 г. насам.
Robinhood напредва с експанзията си на европейския пазар, давайки възможност за преводи на криптовалути в и извън приложението си, което е значителен напредък в предлаганите услуги.
Финансовите институции в Северна Америка, Европа и Азия се подготвят да участват в предстоящи тестове на дигитални активи, организирани от SWIFT.
Предстоящ документален филм на HBO, режисиран от Кълън Хобак, ще изследва една от най-големите мистерии в дигиталния свят: самоличността на създателя на Биткойн, Сатоши Накамото.