Паоло Ардоино, главен технологичен директор на Tether, изрази мнението си за потенциалното въздействие на наскоро представената от PayPal стабилна монета PYUSD върху конкуренцията на пазара на стабилни монети.
По време на неотдавнашно интервю за „Benzinga“ Ардоино уточни, че не възприема PYUSD като пряк конкурент на Tether (USDT). Вместо това той вижда в нея предизвикателство за конкуренти като USD Coin (USDC) на Circle.
Според Ардоино появата на PYUSD може да създаде трудности за стабилни монети като USDC или други такива монети с фокус върху САЩ, които силно разчитат на американския пазар. За разлика от тях, основният фокус на Tether е насочен към развиващите се пазари извън САЩ.
Ардоино заяви:
Въвеждането на друга стабилна монета в рамките на американския пазар може потенциално да повлияе на потоците от приходи, които традиционно подкрепят компании като MasterCard и Visa. Въпреки това това развитие би могло да допринесе и за цялостния растеж на индустрията и да стимулира стремежа към добре обмислени регулаторни рамки.
Той отбеляза още:
Този ход може допълнително да отслаби нашите конкуренти, които са съсредоточили усилията си предимно в рамките на американския пазар.
Според публикация в блога на PayPal основната цел на PYUSD е да рационализира безпроблемните плащания в рамките на платформата във виртуална среда, да ускори трансфера на стойност за подпомагане на междуличностни транзакции и парични преводи, да даде възможност за международни плащания, да осигури директни пътища за разработчици и създатели на съдържание и да насърчи постоянната интеграция на дигитални активи от световно признати марки.
Очаква се PYUSD да бъде особено съвместима със специфичните за Web3 среди и скоро да стане достъпна във Venmo, разширявайки обхвата си в екосистемите за дигитални плащания.
Според главния оперативен директор на Bitwise Мат Хуган класическият четиригодишен цикъл на крипто пазара, дълъг период от време, задвижван от пониженията на цената на Биткойн и поведението на инвеститорите, губи значението си.
Strategy, компанията, известна преди като MicroStrategy, обяви цената на ново набиране на капитал в размер на $2.47 милиарда чрез първично публично предлагане на привилегировани акции с променлив лихвен процент (STRC).
Нов доклад на MEXC разкрива поразителна смяна на поколенията в поведението при търговия с криптовалути: Търговците от поколението Z бързо възприемат инструментите с изкуствен интелект като основни компоненти на своята стратегия.
Крипто пазарът загуби 1.02% през последните 24 часа, воден от резкия спад на Биткойн и отслабващия интерес към алткойните.