Rakuten, най-големият магазин за онлайн търговия в Япония, най-вероятно ще въведе Биткойн като платежно средство на своя уебсайт след април 2019 г., съобщава CoinTelegraph Japan.
Японският Amazon премина през корпоративно преструктуриране, в което различните му бизнес и дъщерни дружества ще бъдат консолидирани в 4 основни бизнеса: ‘Интернет услуги”, “Комуникация”, “Финтех” и “Сетълменти”. Структурирането ще приключи до април 2019 г.
Според документите, публикувани от Rakuten – Everybody’s Bitcoin ще стане част от “Сетълемнт”, а не от “Финтех” отдела. Сетълмент Rakuten ще бъдат отговорни за обслужването, обработката и уреждането на всички плащания на бизнеса.
Фирмата публично показа подкрепата си за криптовалутни плащания:
Ролята на плащанията, базирани на криптовалути в електронната търговия, офлайн търговията и в P2P плащанията, ще нараства в бъдеще.
Everybody’s Bitcoin ще спре услугата си от март 2019 г. Не е ясно кога тя отново ще бъде отворена за обществеността, но ако Rakuten реши да я отвори, ще бъде само след преструктуриране на предприятието.
Според главния оперативен директор на Bitwise Мат Хуган класическият четиригодишен цикъл на крипто пазара, дълъг период от време, задвижван от пониженията на цената на Биткойн и поведението на инвеститорите, губи значението си.
Strategy, компанията, известна преди като MicroStrategy, обяви цената на ново набиране на капитал в размер на $2.47 милиарда чрез първично публично предлагане на привилегировани акции с променлив лихвен процент (STRC).
Нов доклад на MEXC разкрива поразителна смяна на поколенията в поведението при търговия с криптовалути: Търговците от поколението Z бързо възприемат инструментите с изкуствен интелект като основни компоненти на своята стратегия.
Крипто пазарът загуби 1.02% през последните 24 часа, воден от резкия спад на Биткойн и отслабващия интерес към алткойните.