Маркет мейкъра Wintermute влезе в регистъра на крипто активите на Обединеното управление за финансово поведение (FCA).
Wintermute имат значителна тежест на крипто пазарите, с кумулативен обем на търговия от $1.72 трилиона от януари 2020 г., според уебсайта им. Те предлага повече от 5,000 търговски двойки.
Отне повече от година и половина, за да бъде одобрено заявлението, което обхваща извън борсовия спот бизнес на фирмата.
“Wintermute винаги се е придържал към най-високите стандарти за съответствие и е изградил строги KYC-AML процеси”, каза главният оперативен директор на компанията Марина Гуревич.
Прочети Още: Този алткойн скочи с 63% – ето защо
Одобрението идва, тъй като съдбата на операциите на много фирми в Обединеното кралство висят на косъм. По-рано през февруари 96 фирми очакваха решения дали ще бъдат допуснати в регистъра преди крайния срок на 31-ви март.
OTC спот бизнесът на Wintermute нарасна значително през последните години, за да осигури цени за 250 токена. Платформата работи с платформи за търговия на дребно, брокери, институционални инвеститори, както и блокчейн проекти, съкровищници и “квалифицирани инвеститори” лица с висока нетна стойност.
Техният бизнес с извънборсови деривати се извършва от азиатския център на бизнеса в Сингапур.
Bitvavo, най-голямата крипто борса в Европа, деноминирана в евро, официално получи MiCA лиценз от Нидерландската служба за финансови пазари (AFM), което позволява на компанията да оперира във всички 27 държави членки на Европейския съюз.
Coinbase се нареди на първо място сред най-добре представящите се акции в индекса S&P 500 за юни, като отбеляза ръст от 43% на фона на силен възходящ импулс, подхранван от яснота в регулаторната среда, иновативни продукти и засилен институционален интерес към криптовалутите.
Главният пазарен стратег на Jefferies, Дейвид Зервос, счита, че предстоящата промяна във властта на Федералния резерв може да се отрази благоприятно на американските пазари на акции.
Нов доклад на Европейската централна банка (ЕЦБ) разкрива, че дигиталните методи на плащане продължават да набират популярност в еврозоната, въпреки че парите в брой остават важна част от потребителските плащания — особено за транзакции с малка стойност и плащания от човек на човек (P2P).