BlockFi пусна проучване, което показва, че много повече жени ще се впуснат в крипто тази година.
Подробности от тримесечното проучване на Real Talk, публикувано миналата седмица, показват, че 60% от анкетираните планират да закупят криптовалути през следващите три месеца. Една от всеки три анкетирани жени каза, че ще купи криптовалута през 2022 г.
Резултатите от проучването показват значителна промяна в потребителските настроения на жените относно криптовалутите само за една година. Само 29 процента от жените, анкетирани по време на предишното проучване на компанията, публикувано през септември 2021 г., обмислят да купят криптовалута след една година. В това проучване BlockFi каза, че има голямо колебание сред жените да се впуснат в инвестиционни рискове.
Повечето жени, които се интересуват от крипто, искат да спечелят икономически хедж. В новото проучване 24% от интервюираните жени казаха, че вече притежават крипто актив. Повечето, или 70% от тях, държат и никога не са продавали, след като са го купили. Това е доминиращата крипто стратегия сред жените в крипто пространството. Проучването отчита много малко участие на жените в крипто търговията, NFT, стейкинг, копаене и други крипто продукти.
Преди шест месеца само 23% от жените казаха, че знаят как да купуват криптовалута – оттогава този брой се е удвоил до 45% според резултатите от скорошното проучване. Това означава, че повече жени, които са чували за крипто, са се насочили към това да научат за дигиталните активи.
Основател и старши вицепрезидент на операциите в BlockFi, Флори Маркес, каза, че е време да се намали разликата в образованието и предизвикателствата, които остават най-големите пречки за навлизането на жените в крипто индустрията.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: 75% от инвеститорите в нововъзникващите пазари искат още крипто
„Няма по-добър начин да научите нещо ново от това да действате – особено когато се потапяте в привидно сложния свят на криптовалутите. Много е вълнуващо да знаем, че жените стават все по-наясно с ползите от притежаването на криптовалута и изразяват интерес да работят в крипто сектора. Сега е наша отговорност да продължим да запълваме празнината в образованието и да осигурим възможно най-много [точки на достъп], така че жените да могат лесно да се излагат на крипто пазарите и да се чувстват комфортно […]“
Пропуските в образованието са ясни, като се има предвид, че 80% от анкетираните жени казват, че все още намират крипто за много объркващо, въпреки че 92% вече са чували за него. Образованието все още играе огромна разлика между тези, които са чували за него и тези, които вече практикуват.
Проучването показа, че 15% от жените, които се интересуват от крипто, развиват кариера в крипто, освен други икономически ползи. Една на всеки десет от анкетираните каза, че възнамерява да кандидатства за работа в блокчейн или свързана с крипто работа през следващата година. Маркес каза, че се надява повече жени да се насочат към крипто кариери.
Coinbase се нареди на първо място сред най-добре представящите се акции в индекса S&P 500 за юни, като отбеляза ръст от 43% на фона на силен възходящ импулс, подхранван от яснота в регулаторната среда, иновативни продукти и засилен институционален интерес към криптовалутите.
Главният пазарен стратег на Jefferies, Дейвид Зервос, счита, че предстоящата промяна във властта на Федералния резерв може да се отрази благоприятно на американските пазари на акции.
Нов доклад на Европейската централна банка (ЕЦБ) разкрива, че дигиталните методи на плащане продължават да набират популярност в еврозоната, въпреки че парите в брой остават важна част от потребителските плащания — особено за транзакции с малка стойност и плащания от човек на човек (P2P).
Anchorage Digital, федерално лицензирана крипто банка за попечителство, призовава институционалните си клиенти да се откажат от големите стабилни монети като USDC, Agora USD (AUSD) и Usual USD (USD0) и вместо това да преминат към Global Dollar (USDG) — стабилна монета, емитирана от Paxos и подкрепена от консорциум, в който влиза и самата Anchorage.