Гигантът на развлекателната индустрия Universal Music Group (UMG) сега прави ход в света на NFT.
Според последните данни Universal Music Group (UMG) се присъедини към Curio, NFT (non-fungible token) платформа, посветена на развлекателни проекти.
В резултат на това UMG ще стартира своите NFT проекти от своите звукозаписни компании, звукозаписни изпълнители и оперативни компании. Освен това, в изявление на компанията се отбелязва, че това сътрудничество ще позволи на UMG да изгради свои собствени NFT проекти със своя набор от лейбъли или изпълнители, предлагащи по-голяма “мащабируемост и гъвкавост за издаване на автентични ориентирани към феновете колекционерски предмети, внимателно курирани за всеки проект”.
Прочети Още: Съоснователят на Ethereum (ETH) приветства ‘крипто зимата’
От друга страна, Curio ще работи като специална глобална дестинация за стартиране на NFT проектите на UMG. Това прави UMG първата музикална компания, която си сътрудничи с Curio. Също така, Curio ще служи като платформа за създаване, копаене, предлагане на пазара и провеждане на продажба на първокласни NFT продукти. В изявление Майкъл Наш, изпълнителен вицепрезидент на Universal Music Group, Digital Strategy каза:
“UMG и нашите лейбъли са фокусирани върху разработването на NFT проекти, които автентично ангажират и говорят с феновете на нашите артисти и новата публика. С Curio нашите лейбъли ще имат сигурна и специална платформа за хостване на тези първокласни проекти и ще предоставят нови възможности за колекционери и фенове от цял свят да придобият уникални произведения, вдъхновени от любимите им изпълнители и лейбъли. UMG се фокусира върху разработването на нови възможности в това пространство, които поставят нашите артисти и лейбъли на преден план, като работят, за да гарантират, че еволюцията на Web3 предоставя вълнуващи нови пътища за тяхната креативност.”
Сенаторката от Уайоминг Синтия Лумис наскоро предположи, че председателят на Комисията по ценните книжа и фондовите борси (SEC) на САЩ Гари Генслер може да се оттегли от поста си през следващата година.
Пазарът на криптовалути може да е готов за потенциален растеж, тъй като навлиза в четвъртото тримесечие, което исторически е благоприятен период.
Терминът “дневни активни адреси“ (DAA) често се използва неправилно в света на криптовалутите и често се бърка с “дневни активни потребители”.
Неотдавнашен анализ на KeyRock разкрива, че близо 89% от токените, разпространени чрез airdrop събития губят стойност в рамките на 90 дни, като Етериум и Solana демонстрират по-добра устойчивост в сравнение с други мрежи.