Съюзът на европейските футболни асоциации (УЕФА) успешно представи нова система за билети през мобилни телефони, базирана на блокчейн технология.
След успешното имплементиране на системата за билетите при 50% от продадените билети за финала на Лига Европа през 2018 г. в Лион, oфициалното съобщение на УЕФА гласи, че 100% от билетите за мача за Супер Купата между Реал Мадрид и Атлетико Мадрид, проведен в Талин, Естония на 15-ти август, са продадени с помощта на iOS или Android блокчейн базирана апликация.
УЕФА ще продължи да развива използването на система за дистрибуция на билети, базирана на блокчейн за бъдещи събития, като добавя следното:
УЕФА се стреми да направи процеса на продажба на билети по-лесен и безопасен – благодарение на новата система, която има за цел да осигури сигурно разпространение на билети и предотвратява възпроизвеждането и дублирането на билети.
Футболния свят поглежда все по-често към блокчейн последната година. Пример за това е, че голяма част от билетите за мачовете от Световното по футбол тази година са закупени чрез криптовалути. Друг интересен факт е закупуването на играч от турския отбор Harunustaspor чрез Биткойн (BTC).
Майкъл Сейлър, председател на Strategy и един от най-откритите корпоративни защитници на Биткойн, отново подчерта вярата си в дългосрочния потенциал на криптовалутата – този път с факти.
Ripple потвърди, че XRP фючърсите и ETF-ите ще започнат да се търгуват на големи американски платформи, включително CME и Nasdaq — ход, който се счита за важна стъпка в сближаването на традиционните финанси с крипто пространството.
Михаило Белич, една от движещите сили зад гиганта Polygon от втори слой на Етериум, обяви напускането си от проекта, в чието създаване е участвал от самото начало през 2017 г.
На финансовите пазари започва да се очертава познат модел: Скок в оценките на технологичните компании, еуфория сред инвеститорите и геополитическа несигурност. За някои анализатори ситуацията започва да прилича на тази от 1999 г.