Съюзът на европейските футболни асоциации (УЕФА) успешно представи нова система за билети през мобилни телефони, базирана на блокчейн технология.
След успешното имплементиране на системата за билетите при 50% от продадените билети за финала на Лига Европа през 2018 г. в Лион, oфициалното съобщение на УЕФА гласи, че 100% от билетите за мача за Супер Купата между Реал Мадрид и Атлетико Мадрид, проведен в Талин, Естония на 15-ти август, са продадени с помощта на iOS или Android блокчейн базирана апликация.
УЕФА ще продължи да развива използването на система за дистрибуция на билети, базирана на блокчейн за бъдещи събития, като добавя следното:
УЕФА се стреми да направи процеса на продажба на билети по-лесен и безопасен – благодарение на новата система, която има за цел да осигури сигурно разпространение на билети и предотвратява възпроизвеждането и дублирането на билети.
Футболния свят поглежда все по-често към блокчейн последната година. Пример за това е, че голяма част от билетите за мачовете от Световното по футбол тази година са закупени чрез криптовалути. Друг интересен факт е закупуването на играч от турския отбор Harunustaspor чрез Биткойн (BTC).
Grayscale Investments обяви, че конфиденциално е подала проект на заявление за регистрация по формуляр S-1 в САЩ.
Във волатилния свят на криптовалутите психологията на инвеститорите е една от най-мощните сили, които стоят зад движението на цените.
Управителят на Английската централна банка Андрю Бейли изрази силна загриженост относно нарастващия стремеж към приемане на стабилни монети, като призова банките да се въздържат от емитиране на собствени дигитални валути.
Чешката национална банка ( CNB) навлезе в крипто сектора с инвестиция от $18 милиона в Coinbase, като закупи 51,732 акции през второто тримесечие на 2025 г., според подадена информация от Комисията по ценните книжа и фондовите борси на САЩ.