Според данните, събрани от Брад Микелсън, старши маркетинг мениджър в основната платформа за търговия и инвестиции eToro, месечният обем за търсения за Биткойн през ноември 2020 г. е по-висок от този през декември 2017 г.
Позовавайки се на данни от доставчика на SEO данни SEMrush, Микелсън каза, че свързаните с BTC глобални месечни обеми на търсене през ноември 2020 г. възлизат на 8,9 милиона.
With the new #bitcoin all-time high closing in quickly, I think it’s important to dig into the data behind search volume in 2020 vs. 2017.
A lot of people have been taking @Google Trends data, but the SEO data from @semrush tells a different story.
Bitcoin SEO: A Thread… pic.twitter.com/oNphkVudAO
— Brad Michelson (@BradMichelson) November 19, 2020
Това е с 356% повече от обемите на търсене за BTC, регистрирани през декември 2017 г., които възлизат на 2,5 милиона, според данните на Микелсън.
Микълсън посочи огромното несъответствие между данните на SEMrush и Google Trends, популярен инструмент за анализ на търсимостта на най-популярните заявки в Google.
“Интересно нещо, което данните на Google Trends не показват, е, че месечният общ обем за Биткойн през декември 2017 г. всъщност е бил по-нисък от този, който наблюдаваме през ноември 2020 г.”
В действителност, според данни от Google Trends, обемът на търсенията на Биткойн към днешна дата е далеч от рекордите, регистрирани през декември 2017 г., когато BTC достигна историческия си връх от $20,000. Според Google Trends, индексът за търсене на Биткойн представлява само 20 точки през ноември 2020 г., срещу 100 точки през декември 2017 г.
Ако са верни, данните на SEMrush очевидно корелират с голям скок в броя на регистрираните нови BTC адреси. На 18-ти ноември, броят на BTC адресите, регистрирани на час, достигна близо 25,000 адреса за първи път от януари 2018 г., според данни от Glassnode.
През юли се сблъскват две важни събития, които могат да определят бъдещето на Биткойн в САЩ – и двете свързани с администрацията на президента Тръмп и разширяващата се програма за криптовалути.
Продуктите за инвестиции в дигитални активи отбелязаха приток от $1.04 милиарда през миналата седмица, което доведе общите активи под управление (AuM) до рекордните $188 милиарда, според последния доклад на CoinShares.
Strategy, компанията, фокусирана върху Биткойн, по-рано известна като MicroStrategy, временно е спряла редовните си покупки.
Испанският банков гигант BBVA разшири своите дигитални услуги, като въведе в приложението си търговия и попечителство на Биткойн и Етериум за индивидуални клиенти.