Telegram въведе нова функция, наречена Telegram Stars, за да подобри методите за плащане, особено за разработчиците на приложения в платформата.
Това нововъведение има за цел да рационализира процеса на монетизация за създателите и разработчиците.
Павел Дуров, главен изпълнителен директор на Telegram, обяви старта на Telegram Stars – платежна система, която позволява закупуването на дигитални продукти и услуги в рамките на приложението за платформите iOS и Android.
Потребителите могат да купуват „stars (звезди)“ – валута в приложението, която може да бъде обменена за TON, чрез борсата Fragment. Тази система е в съответствие с политиките на Apple и Google за продажба на дигитални продукти, като предлага на разработчиците нов модел на приходи.
Разработчиците, които печелят т. нар звезди, могат да ги използват за рекламиране на своите приложения в рамките на Telegram. Дуров изтъкна едно ключово предимство: докато Apple и Google вземат 30% комисиона от покупките на звездите, Telegram компенсира рекламите, закупени с тях, като намалява ефективната комисиона почти до нула. Тази субсидия прави стартирането на приложения в Telegram по-изгодно в сравнение с платформи като Apple или Google.
Въвеждането на Telegram Stars е част от стратегията на Telegram за привличане и задържане на разработчици чрез предоставяне на ефективни инструменти за монетизация.
Shopify прави по-голяма крачка в областта на дигиталните плащания, като тества транзакции със стабилна монета, използвайки USDC на Coinbase Base, бърза и евтина Етериум мрежа от втори слой.
Двупартийната инициатива в Конгреса дава на най-големите американски търговци нова причина да се заинтересуват от блокчейн технологията.
Вълна от интерес към стабилните монети залива корпоративна Америка, като все повече компании – големи и малки – проучват решения за плащания, базирани на блокчейн, за да заобиколят традиционните неефективности.
SG Forge, дъщерното дружество на Société Générale, фокусирано върху криптовалутите, се готви да въведе нова стабилна монета, деноминирана в долари, което бележи по-задълбочено навлизане на традиционните европейски банки в областта на дигиталните активи.