НАЧАЛО Други

Square Enix обмисля сериозни инвестиции в Web3 пространството

16.05.2022 6:40 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Square Enix обмисля сериозни инвестиции в Web3 пространството

Гейминг гигантът Square Enix разкри в своя отчет за приходите от Q1, че ще разшири NFT в повече игрови продукти като част от средносрочната си бизнес стратегия през 2022 г.

Square Enix (SE) е японски разработчик на игри с $3 милиарда активи под управление, според последния отчет за приходите на компанията. Фирмата притежава Final Fantasy и продаде франчайза на Tomb Raider за $300 милиона на 3-ти май.

В доклада се посочва, че компанията пилотира NFT в играта Million Arthur, започвайки през февруари тази година. Успехът на пилотната програма ще доведе до втория сезон на NFT на играта и в крайна сметка ще види фирмата да преследва по-широки дейности в NFT и блокчейн индустриите.

Сред основните приоритети на своите инициативи в областта на блокчейн пространството, SE планира да установи регулаторна яснота и насоки за блокчейн гейминга, да се справи с мащабируемостта в икономиките на NFT и да обмисли създаването на предприятие за корпоративен капитал.

Фирмата също така заяви, че планира да създаде отвъдморско дружество, което ще се занимава с “издаване, управление и инвестиране на наши собствени токени“, което предполага, че фирмата ще започне да създава експанзивна икономика на токени за игри.

SE работи с Animoca Brands, фирма за Web3 гейминг и за рисков капитал, насочен към метавселената, за да проучи своите възможности в блокчейн гейминг пространството. Очаква се сътрудничеството между двете фирми да нараства, тъй като SE навлиза все по-дълбоко в екосистемата.

Изпълнителният председател на Animoca Ят Сиу вярва, че влиянието на Square Enix в игрите само ще помогне на фирмата да формира опора в блокчейн гейминга.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ
CryptoDnes представя първата си панелна дискусия!

Докладът поставя инвестициите и монетизирането на блокчейн, изкуствен интелект (AI) и облачни изчисления като трета цел в средносрочната си бизнес стратегия. Това е в съответствие с изразеното намерение на главния изпълнителен директор Йосуке Мацуда компанията му да се ангажира повече с тези технологии през януари.

Популярността на Web3 и NFT гейминга остава стабилна през 2022 г. въпреки общия спад на крипто пазара. Пазарният тракер DappRader показва, че в събота е имало 1 милион активни геймъри дневно, почти същото ниво като на 1-ви януари.

Въпреки това, геймърите не купуват толкова, колкото преди, тъй като общият обем на продажбите на NFT артикули в игри е спаднал с 88% от $70 милиона на 1-ви януари до $8.7 милиона в събота.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Състоянието на Марк Зукърбърг се срина, акциите на Meta също

В изненадващ за Meta Platforms Inc. развой на събитията последният финансов отчет на компанията за първото тримесечие не само отразява значителен спад в цените на акциите, но и до значително намаляване на богатството на главния изпълнителен директор Марк Зукърбърг.

26.04.2024 13:00 1 мин. четене

Над 400 милиона активни крипто адреси показват нарастващ интерес сред инвеститорите

„Пролетният доклад за крипто за 2024 г.“ на Chainalysis хвърля светлина върху значителния ръст в активността на портфейлите по веригата, което показва скок в участието на инвеститорите, надминаващо нивата, наблюдавани в предишни пазарни цикли.

26.04.2024 11:00 2 мин. четене

Крипто компания съди американски регулатор заради Етериум

Consensys, компанията майка на MetaMask, предприе съдебни действия срещу Комисията по ценни книжа и борси (SEC) в съд в Тексас, твърдейки, че регулаторните превишават правата си.

26.04.2024 10:00 2 мин. четене

БРИКС: Как разширяването на съюза може да промени световната икономика

Дедоларизацията ще заема централно място на предстоящата среща на върха на БРИКС през 2024, планирана за октомври тази година.

26.04.2024 7:00 1 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.