Гейминг гигантът Square Enix разкри в своя отчет за приходите от Q1, че ще разшири NFT в повече игрови продукти като част от средносрочната си бизнес стратегия през 2022 г.
Square Enix (SE) е японски разработчик на игри с $3 милиарда активи под управление, според последния отчет за приходите на компанията. Фирмата притежава Final Fantasy и продаде франчайза на Tomb Raider за $300 милиона на 3-ти май.
В доклада се посочва, че компанията пилотира NFT в играта Million Arthur, започвайки през февруари тази година. Успехът на пилотната програма ще доведе до втория сезон на NFT на играта и в крайна сметка ще види фирмата да преследва по-широки дейности в NFT и блокчейн индустриите.
Сред основните приоритети на своите инициативи в областта на блокчейн пространството, SE планира да установи регулаторна яснота и насоки за блокчейн гейминга, да се справи с мащабируемостта в икономиките на NFT и да обмисли създаването на предприятие за корпоративен капитал.
Фирмата също така заяви, че планира да създаде отвъдморско дружество, което ще се занимава с „издаване, управление и инвестиране на наши собствени токени„, което предполага, че фирмата ще започне да създава експанзивна икономика на токени за игри.
SE работи с Animoca Brands, фирма за Web3 гейминг и за рисков капитал, насочен към метавселената, за да проучи своите възможности в блокчейн гейминг пространството. Очаква се сътрудничеството между двете фирми да нараства, тъй като SE навлиза все по-дълбоко в екосистемата.
Изпълнителният председател на Animoca Ят Сиу вярва, че влиянието на Square Enix в игрите само ще помогне на фирмата да формира опора в блокчейн гейминга.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: CryptoDnes представя първата си панелна дискусия!
Докладът поставя инвестициите и монетизирането на блокчейн, изкуствен интелект (AI) и облачни изчисления като трета цел в средносрочната си бизнес стратегия. Това е в съответствие с изразеното намерение на главния изпълнителен директор Йосуке Мацуда компанията му да се ангажира повече с тези технологии през януари.
Популярността на Web3 и NFT гейминга остава стабилна през 2022 г. въпреки общия спад на крипто пазара. Пазарният тракер DappRader показва, че в събота е имало 1 милион активни геймъри дневно, почти същото ниво като на 1-ви януари.
Въпреки това, геймърите не купуват толкова, колкото преди, тъй като общият обем на продажбите на NFT артикули в игри е спаднал с 88% от $70 милиона на 1-ви януари до $8.7 милиона в събота.
След хакерската атака срещу Bybit на 21 февруари борсата успя да възстанови значителна част от резервите си в Етериум, като се върна до почти половината от нивата си преди атаката.
Тимъти Стебинг, директор на Фондация Dogecoin, наскоро сподели вълнуващи идеи за плановете за разширяване на глобалния прием на DOGE.
Arkham Intelligence, компания за крипто обмен и анализи, разширява услугите си и включва спот търговия с криптовалути, която ще стартира в 17 американски щата на 1 март.
Чанпен Джао (CZ), основател на Binance, наскоро се обърна към криптовалутната общност за насоки как да разпредели над $1 милион, натрупани в адрес на портфейл за дарения, който някога е използвал.