Spotify ще бъде първата платформа за стрийминг на музика, която да навлезе в метавселената.
Метавселената и Web3 като цяло напредват с главоломна скорост.
Акцентите от тази седмица включват шведската платформа за аудио стрийминг, която вече има музикален остров в метавселената, посветен на своите фенове.
Новият виртуален свят предоставя на потребителите единствен по рода си остров с музикална тематика, където могат да танцуват, да експериментират с аудио и да споделят историите си с всички останали.
Този ход беше осигурен от Roblox, масова онлайн игра с отворен свят, която беше изключително успешна в създаването на виртуални светове, които позволяват на играчите да създават и споделят опит на този нов пазар.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Cash App отчита близо $2 милиарда в приходи от Биткойн
По отношение на дигиталните продукти, Spotify вярва, че ексклузивните виртуални стоки в играта ще предоставят възможност на артистите да се ангажират със своите фенове и да печелят пари.
„Чрез тази динамична вселена ние създаваме място за феновете да се свързват и да си сътрудничат, да общуват на дигитални места и да имат достъп до специални виртуални стоки. Островът на Spotify е единствено по рода си аудио светилище“, каза представител на компанията.
Roblox беше включен в списъка от март на 500-те най-революционни фирми на годината, благодарение на дейностите im в Web3 пространството.
Roblox е изключително популярен сред младежите и тийнейджърите, а новият „остров“ е първият път, в който фирма за стрийминг на музика е установила присъствие в играта.
Преди Spotify глобални марки като Nike, Visa и Ralph Lauren вече си партнираха с играта, за да стартират кампании в метавселената.
Roblox има дневна активна потребителска база от повече от 40 милиона. Терминът „метавселена“ придоби популярност, след като главният изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг ребрандира компанията като Meta, обещавайки, че новото предприятие ще се фокусира основно върху метавселената през следващите години.
Докато търговските пратеници от САЩ и Китай се готвят за среща в Женева този уикенд, Доналд Тръмп отново залага на агресивна тарифна политика.
Президентът на Ripple, Моника Лонг, насочва вниманието към нарастващата роля на стабилните монети в глобалните финанси, подчертавайки, че бизнеса вече не може да си позволи да ги пренебрегва.
BlackRock засилва ангажимента си с регулаторните органи в САЩ, като на 9 май се срещна с Крипто работната група на SEC, за да представи нарастващата си гама от продукти за дигитални активи и да продължи разговорите относно променящата се регулаторна среда.
Defiance ETFs предложи четири иновативни спот борсово търгувани фонда (ETF), които се фокусират върху ливъридж стратегии, насочени към ценовите движения на Биткойн, Етериум и златото.