Ripple, компанията зад XRP, третата по големина криптовалута по пазарна капитализация, разкри, че е продала 251,51 милиона долара в XRP през второто тримесечие на 2019 г.
Според доклада, Ripple продава приблизително 169,42 млн. долара в XRP през първото тримесечие на 2019 г. Това означава, че продажбите на XRP са се увеличили с около 48%
Във връзка с тримесечните си продажби на XRP, в доклада се посочва, че Ripple впоследствие значително ще намали бъдещите продажби на токени. Освен това, компанията отбеляза, че ограничава продажбите на токена си през тримесечието поради предполагаемо завишени обеми на търговия.
В такъв случай докладът посочва, че временно е поставил пауза на планираните продажби и е поставил ограничения за институционалните продажби.
Докладът също така обхваща дейността на компанията свързана с XRP ескроу сметката за тримесечието. Ripple обясни своята ескроу система още през 2017 г., заявявайки, че ескроу ще осигури стабилно снабдяване на XRP.
В доклада си за второто тримесечие на 2019 г. Ripple заявява, че са изтеглили един милиард от депозита всеки месец през тримесечието, което са общо три милиарда XRP.
От трите милиарда, 2.1 милиарда са реинвестирани в ескроу сметката. Останалите 0.9 милиарда бяха използвани за финансиране на XRP развитието чрез инкубатор, Xpring и RippleNet партньорства.
Xpring обяви на 3-ти юли, че е похарчила $ 500 милиона за XRP проекти от самото си създаване, преди около една година. В неотдавнашното съобщение Xpring заяви, че ще даде приоритет на създаването на нови случаи на използване на XRP чрез развитие на инфраструктурата и иновативни проекти.
Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.
Напоследък Sui нашумя, а екосистемата привлича внимание благодарение на засилената спекулативна търговия и DeFi интереса.
Цената на Pi Coin се повиши след дългоочакваното публикуване на плана за токеномика и миграция.
Блокчейнът на Aptos може да се насочи към значителна промяна в икономическия си модел, тъй като разработчиците предлагат намаляване на стимулите за пасивен стейкинг, за да подтикнат участниците към по-практични роли в екосистемата.
Само през първото тримесечие на 2025 г. Solana е реализирала приходи от $369.5 милиона – вече наполовина от тези, които е реализирала през цялата 2024 г.