В наскоро публикувания си бюлетин „Around the Block“ на Coinbase, водещата американска борса, разкри, че повечето от клиентите ѝ, които купуват Биткойн, в крайна сметка диверсифицират своите портфейли с други криптовалути.
Изследванията му показват, че потребителите са склонни да проявяват по-голям интерес към алткойните по време на бичите пазари.
Макар че Биткойн очевидно е доминиращият актив, Coinbase вижда по-големи от очакваното обеми за търговия с алткойни, когато пазарите станат твърде волатилни.
Борсата за първи път забеляза тази тенденция по време на бичия пазар през 2017 г., но по-късно стана по-очевидна през следващите години, когато започна да добавя още монети, включително Tezos и Chainlink.
Цената на LINK избухна със 117 процента, след като беше добавена към Coinbase през юни 2019 г.
Изследванията на Coinbase показват, че 60 процента от клиентите им избират да купят Биткойн като своя първа криптовалута, но само за 24 процента от тях остава единственият избор.
С казаното, Coinbase прогнозира, че скоро никой няма да вземе короната на Биткойн:
Биткойн е крал, и вероятно ще остане крал дълго време.
Докато описваше обосновката зад Биткойн максимализма, борсата спомена редица причини като висока ликвидност, сигурност и децентрализация.
От чисто идеологическа гледна точка, Биткойн е и първата криптовалута в света, която успя да запази своя „ИТ фактор“.
Продуктите за инвестиции в дигитални активи отбелязаха приток от $1.04 милиарда през миналата седмица, което доведе общите активи под управление (AuM) до рекордните $188 милиарда, според последния доклад на CoinShares.
Strategy, компанията, фокусирана върху Биткойн, по-рано известна като MicroStrategy, временно е спряла редовните си покупки.
Испанският банков гигант BBVA разшири своите дигитални услуги, като въведе в приложението си търговия и попечителство на Биткойн и Етериум за индивидуални клиенти.
Според нов графичен анализ на Alphractal, броят на активните криптовалути е намалял значително, въпреки че цената на Биткойн продължава да се покачва.