Професионалният футболен клуб AC Milan ще пуска свой собствен фен токен. Собствениците на ACM ще могат да гласуват в ключови клубни решения и да се възползват от награди.
Легендарният футболен клуб си партнира с токенизираната спортна борса Chiliz, за да пусне фен токен.
ACM ще бъде достъпен чрез Socios.com, социална платформа, задвижвана от Chiliz. Александър Драйфус, главен изпълнителен директор и основател на Chiliz и Socios.com, заяви в съобщение:
Партньорството с AC Milan е чудесно начало на година, в която ще работим по-усилено от всякога с нашата мисия да установим напълно фен токените като най-добрия инструмент за ангажиране на феновете и като мощен нов генератор на приходи за спортната индустрия.
Milan също се включи в Twitter, за да сподели новината.
⚫ #SempreMilan https://t.co/NTi2pn4KuK
— AC Milan (@acmilan) January 18, 2021
Собствениците на ACM ще имат думата за ключови решения, засягащи клуба чрез анкети. Те също така ще получат достъп до VIP награди, промоции и други уникални преживявания.
Фен токените са нововъзникваща иновация, която използва силата на блокчейна, за да ангажира аудитория.
Няколко популярни музиканти също възприеха технологията през последните месеци, а Chiliz вече пусна токени за няколко големи футболни клуба, включително FC Barcelona, Juventus, Paris Saint-Germain и AS Roma. Приложението Socios е получило 450,000 изтегляния и са продадени над 14 милиона токена. Водещата борса за криптовалути Binance изброи много от токените на Chiliz за търговия.
Италианският клуб е печелил трофея в Шампионската лига седем пъти и разполага с фен база от приблизително 450 милиона.
ACM токенът ще бъде достъпен на Socios.com „през следващите седмици„, според публикацията в съобщението.
Главният изпълнителен директор Брайън Мойнихан разкри, че Bank of America активно разработва предлагане на стабилни монети по време на конферентен разговор след отчета за приходите в сряда.
PayPal разшири обхвата на своята стабилна монета, PayPal USD (PYUSD), до мрежата Arbitrum, отбелязвайки ключова стъпка в стратегията си за интегриране с по-бърза и по-рентабилна блокчейн инфраструктура.
Citigroup оценява потенциалното пускане на своя собствена стабилна монета, обезпечена с щатски долари, което е сигнал за нарастваща промяна в нагласите на традиционните финансови институции към дигиталните активи.
Според известен крипто анализатор традиционният четиригодишен цикъл, който някога определяше поведението на пазара на Биткойн и алткойните, вече е отживелица.