Приложението Cash App извлече половината от приходите си за четвъртото тримесечие от услугите им свързани с Биткойн.
<span style="background-color: transpa Според писмо до акционерите, публикувано на 28-ми февруари, приходите от BTC възлизат на 178 милиона долара през четвъртото тримесечие на 2019 г., докато комбинираните приходи възлизат на 183 милиона долара.
Общо Биткойн приходите представляват над половин милиард долара оборот през 2019 г., което се равнява на около 8 милиона долара печалба.
Цифрите показват, че BTC нараства в популярност, като по-малките инвеститори в приложението за последното тримесечие представляват почти 40% от приходите на Square от Биткойн за годината.
Приложението за парични преводи – от фирмата Square на Джак Дорси – в момента е второто най-използвано приложение за финанси в Google Play и 23-тото най-използвано приложение в платформата като цяло. То също така предлага търговия с акции без комисионно за своите 24 милиона активни потребители.
Всеки потребител провежда средно 7,42 долара месечни BTC сделки. И все пак това е два пъти повече от декември 2018 г., когато средният потребител генерира 3,50 долара в Биткойн сделки на месец.
Приходите от BTC на човек също нарастват с двойно по-висока скорост от средната за платформата, като средните тримесечни приходи на клиентите се удвояват от 15 до 30 долара от декември 2017 г.
Приходите от Биткойн в приложението Cash App представляват по-малко от 1% от общите печалби от $ 937 милиона, като изключим продажбата на приложението ѝ за доставка на храна, Caviar, за 373 милиона долара.
Може ли Tik Tok да обясни увеличението на оборота на Биткойн през тримесечието? През декември Cash App приложението насочи към ново поколение Биткойн инвеститори чрез инфлуенсър кампания на приложението за споделяне на видео.
@page { size: 8.5in 11in; margin: 0.79in } p { margin-bottom: 0.1in; line-height: 115%; background: transparent }
Кампанията видя множество музиканти, базирани в TikTok, да композират песни, озаглавени “Cash app”, включително песен от ‘Shiggy’, която генерира милиони гледания на TikTok. Общо над 9,600 платени и органични видеоклипове са създадени по време на кампанията, генериращи 136,5 милиона гледания.
В сряда имаше забележим спад в интереса на инвеститорите към Биткойн ETF, регистрирани в САЩ, като осем продукта не отчитат нови инвестиции.
Комисията по ценни книжа и фючърси (SFC) на Хонконг официално одобри първата вълна от спот Биткойн и Етериум ETF, които трябва да започнат търговия на 30 април.
На 22 април Blockchain Research Group на PayPal представи стратегия, целяща да стимулира крипто миньорите, които използват възобновяеми енергийни източници, като им предлага допълнителни Биткойн (BTC) възнаграждения.
През последното десетилетие Биткойн набира популярност, особено в региони, изправени пред икономическа или политическа нестабилност, където традиционните банкови системи могат да се разклатят.