Емблематичното имение за партита на Playboy скоро ще има дом в дигиталната сфера, тъй като световноизвестната марка за лайфстайл се обединява с The Sandbox (SAND), за да изгради "MetaMansion" в метавселената.
Всъщност медийният бизнес планира да дебютира с виртуален аналог на реалната сграда в платформата за метавселена, известна като The Sandbox, тъй като продължава да разработва стратегия за това, което ентусиастите наричат следващото поколение интернет или Web3.
Миниигри, социални мероприятия, организирани събития и периодични издания на дигитални колекционерски материали ще бъдат част от The MetaMansion, като всички те ще черпят вдъхновение от над седемдесетте години, през които марката е на пазара.
Anybunny home? We’re teaming up with none other than…. @playboy! ♀️
Together, we will be creating a Playboy MetaMansion social game inside #TheSandbox with #NFT collectibles & special experiences for the Rabbitar @PlayboyNFTs community! pic.twitter.com/3l6Wq6ncvt
— The Sandbox (@TheSandboxGame) July 11, 2022
Инициативата разширява досегашните опити на Playboy да се утвърди в областта на криптовалутите, прилежаща към Web3, с колекции от NFT, преживявания в метавселената и нова платформа за създатели, наречена Centerfold.
Рейчъл Уебър, главен директор „Маркетинг и стратегия“ в Playboy, заяви:
Развълнувани сме да работим с The Sandbox и нейния най-добър в класа си екип за дизайн и разработка, за да изградим първокласно, персонализирано гейминг и социално изживяване на Playboy в метавселената.
Тя добави:
Възможността да създадем тази среда по съвременен начин, чрез който повече хора могат да влязат във виртуалното пространство, е нещо, което наистина се вълнуваме да реализираме.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Reddit пускат пазар за NFT аватари
Playboy е в челните редици на иновациите в развлекателната индустрия, гейминга, изкуството и знаменитостите вече близо седем десетилетия, а The Sandbox продължава това наследство, като предоставя динамична платформа за следващото поколение творци.
Себастиан Борже, главен оперативен директор и съосновател на The Sandbox, заяви:
Имаме удоволствието да пренесем богатия архив от съдържание [на Playboy] в метавселената и да дадем възможност на истинските фенове да станат виртуални съседи на тази емблематична марка по време на бъдещата предстояща продажба на LAND през Q3 2022 г.
Партньорството между Sandbox и Playboy разширява пионерската работа, която Playboy извърши в Web3. Playboy беше една от първите компании, които се присъединиха към Web3 арената през пролетта на 2021 г. със своя гениален NFT дроп, наречен Liquid Summer. Колекцията Liquid Summer беше разпродадена за три минути.
Playboy Rabbitars беше името на първия голям проект за NFT колекции на компанията, който беше пуснат през октомври 2021 г. Собствениците на Rabbitars и The Sandbox LAND ще получат достъп до ексклузивни дейности в брандираната среда на Playboy, където потребителите могат да купуват земя в метавселената.
Според информация от Santiment, в началото на юли се наблюдава скок в онлайн дискусиите по широк спектър от теми, свързани с криптовалутите, като Solana ETF, стабилни монети, виртуални валути, Robinhood и AI бот проекти като Yapyo & Kaito водят в класацията по споменавания в различните платформи.
Вероятността САЩ да влезе в рецесия през 2025 г. е спаднала значително, според най-новите пазарни данни на платформата за прогнози Polymarket, където вероятността за рецесия е спаднала до едва 22%, което е значителен спад спрямо по-ранните върхове през април и май.
Неотдавнашно проучване разкрива, че над 70% от крипто инвеститорите в САЩ подкрепят настоящия подход на президента Доналд Тръмп към политиката за дигиталните активи, което отразява нарастващия оптимизъм в сектора.
Мексиканският милиардер и Биткойн ентусиаст Рикардо Салинас поднови предупреждението си за рисковете, свързани с фиатните валутни системи, призовавайки хората да преосмислят финансовите си стратегии в светлината на това, което според него е предстоящ паричен колапс.