Notcoin, едно от най-популярните имена в Web3 игрите през миналата година, твърди, че дните на безсмислените механизми от типа "tap-to-earn“ вероятно са към края си.
Говорейки на Token2049 в Дубай, екипът зад популярната Telegram игра заяви, че този жанр просто не задържа играчите за дълго време и че индустрията се преориентира към по-социални и забавни преживявания.
Екипът на Notcoin, воден от съоснователите Саша и Владимир Плотвинов, заедно с продуктовия дизайнер Улиана Сало, коментира експлозивния растеж на играта си, която привлече над 30 милиона потребители само за няколко месеца. Но инерцията бе краткотрайна. Играчите, мотивирани предимно от токен фарминга, бързо преминаха към други заглавия, след като печалбите изсякоха.
Саша обясни, че само печалбата не е достатъчна, за да задържи играчите. Според него геймърите искат забавление – с приятели, в групи, с общи цели. Именно в това Telegram игрите в ранната си форма не успяха. Според екипа бъдещият успех зависи от поставянето на забавлението на първо място и третирането на токен стимулите като второстепенни бонуси, а не като основно преживяване.
AI също помага за ускоряване на процесa. Владимир отбеляза, че новите инструменти са направили разработването на игри по-бързо и по-ефективно. Но той предупреди, че употребата на изкуствения интелект не е пряк път – все още е необходимо техническо знание, за да се гарантира, че системите работят при голямо потребителско търсене.
Въпреки отслабващата привлекателност на ранните игри в Telegram, екипът на Notcoin остава оптимистичен. Сало сравни потенциала на чат приложението с платформи като Facebook и WeChat, които са домакини на процъфтяващи гейминг екосистеми. Макар че засега Telegram няма големи издатели, тя вярва, че растежът е неизбежен – особено ако игрите започнат да се играят за забавление, а не само за печалба.
PayPal разшири обхвата на своята стабилна монета, PayPal USD (PYUSD), до мрежата Arbitrum, отбелязвайки ключова стъпка в стратегията си за интегриране с по-бърза и по-рентабилна блокчейн инфраструктура.
Citigroup оценява потенциалното пускане на своя собствена стабилна монета, обезпечена с щатски долари, което е сигнал за нарастваща промяна в нагласите на традиционните финансови институции към дигиталните активи.
Според известен крипто анализатор традиционният четиригодишен цикъл, който някога определяше поведението на пазара на Биткойн и алткойните, вече е отживелица.
Главният изпълнителен директор на JPMorgan Chase Джейми Даймън остава скептично настроен към стабилните монети, но твърди, че игнорирането им не е опция за най-мощната банка в света.