Google Ads незабавно отговориха на tweet-а. Те казаха, че свързаните с крипто реклами, които са насочени към региони, различни от САЩ и Япония, не са разрешени. Следователно това може да е причината, поради която ключовата дума е включена в черния списък.
Рекламодателите могат да популяризират обмен на криптовалути, насочен към САЩ и Япония. Следователно е възможно да не можете да пускате реклами, насочени към други държави. Надявам се това да помогне. Кажете ни, ако имате допълнителни въпроси.
След като отговориха на Decenter, администраторът на Google Ads в Twitter насочи екипа към секцията с политиките на компанията.
Въпреки че не можем да потвърждаваме предварително, дали ключовата Ви дума отговаря на условията за задействане на реклами, препоръчваме Ви да се обърнете към раздела „криптовалути“ на нашата политика за Финансови продукти и услуги.
Незадоволен от отговора на Google, екипът се насочи към Reddit, за да получи повече отговори.
Всяка от ключовите думи, които съдържат „Ethereum“ в нашите кампании, вече не показват реклами от 9 януари и сега съобщават за последвалата грешка.
Огромното мнозинство в общността на Reddit критикува решението на Google да забрани ключовата дума „Ethereum“ в определени региони.
Това не е първият път, когато търсачката забранява реклами, които са свързани с криптовалути. В началото на миналата година, те забраниха всички биткойн </s tron g>и крипто реклами на своята платформа. Политиката последва подобни забрани от Twitter и Facebook.
През октомври миналата година обаче, Google отмени спорната забрана. Въпреки това, ICO проектите остават забранени до ден днешен. Дори и така, само регулираните борси могат да купуват рекламни пространства от Google.
Според Google и Facebook липсваха адекватни защити на потребителите за такива спекулативни сделки, а оттам и забраната. Стойността на топ криптовалутите значително намаля след новините.
Неотдавнашното поскъпване на Dogecoin възроди ентусиазма в цялата общност, като активите се повишиха с 36% само за една седмица.
Макар интересът на дребно към криптовалутите да остава сдържан, някои анализатори смятат, че пазарът тихо подготвя следващия си пробив.
BlackRock преразгледа документацията си за крипто ETF, за да се справи както с дългосрочните рискове, така и с продуктовата ефективност.
През май крипто пространството е изпълнено с обещаващи airdrop събития, които предлагат на потребителите награди без големи предварителни инвестиции.