Националната футболна лига (НФЛ) разкри, че забранява NFT или крипто спонсорства за момента.
Въпреки че професионалните спортове и самите атлети в САЩ започнаха да възприемат крипто, НФЛ леко изостава. Сега, благодарение на доклад на Athletic, имаме повече информация защо.
Оказва се, че лигата има набор от правила, които значително ограничават за какво отборите могат да използват криптовалути. НФЛ е казала на отборите, че не могат да продават незаменими токени (NFT) или да приемат криптовалутни спонсори от търговски фирми. Докато НФЛ разработи официална стратегия за крипто и NFT, правилата остават в сила.
Въпреки голямата мания покрай NFT в света на спорта, НФЛ продължава исторически бавния си подход към нови начинания. Лигата беше последната голяма в САЩ, която позволи хазартни и алкохолни спонсори.
Новите правила позволяват на отборите да си сътрудничат с определени компании – партньорствата с тези, пряко обвързани с крипто, като борсите обаче, противоречат на новите насоки.
Според анонимен служител на един от отборите, „на клубовете им е забранено да продават или да позволяват по друг начин в контролирани от клуба медии, реклами за конкретни криптовалути, първични предложения за монети, други продажби на криптовалути или всяка друга медийна категория, свързана с блокчейн, дигитални активи или блокчейн компании, освен както е посочено в тази политика.„
Правилата изключват повечето големи компании в крипто пространството. Затова е само въпрос на време, преди отборите от НФЛ и крипто компаниите да се ориентират към съвместна работа.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Стрийминг платформата Audius интегрира NFT на Solana
Правилата обаче оставят място за спонсорство с „компании, чийто основен бизнес е предоставяне на инвестиционни консултации и / или услуги за управление на фондове във връзка с криптовалути, при условие, че такива спонсорски права за реклама са ограничени до популяризиране на корпоративните марки на компанията„, според The Athletic. НФЛ също отрича да има планове за създаването на NFT.
Докато правилата забраняват на отборите да си сътрудничат с крипто компании или да предлагат NFT, хората могат. Играчи като Тревър Лорънс, Шон Кълкин и Ръсел Окунг вече са се ориентирали към това и им се плаща в крипто. Лорънс е получил целия си бонус за подписване, около $22 милиона, в Биткойн. Другите две спортни звезди си осигуриха заплати, включващи крипто.
Circle, компанията зад стабилната монета USDC, събра над $1.1 милиарда в дългоочакваното си IPO, надминавайки по-ранните си цели.
Слуховете се засилват около базираната на Solana платформа за меме монети Pump.fun, за която се твърди, че подготвя продажба на токени на стойност $1 милиард при оценка от $4 милиарда, въпреки че екипът все още не е потвърдил публично никакви подробности.
Кевин Хасет, шеф на Националния икономически съвет през втория мандат на Тръмп, разкри, че е инвестирал няколко милиона долара в крипто борсата Coinbase, което предизвика опасения за потенциални конфликти на интереси във Вашингтон.
Брад Гарлингхаус категорично отрече, че Ripple някога е опитвала да придобие Circle, компанията зад стабилната монета USDC, с което сложи край на седмици на спекулации за потенциална сделка на стойност $5 милиарда.