След неуспехите си във връзка с фалиралата компания за разплащания Wirecard, на счетоводното дружество EY беше забранено да приема компании, категоризирани като "от обществен интерес", като нови клиенти за одит в Германия в продължение на две години.
Забраната е наложена от германският одиторски надзорен орган APAS поради „нарушения на професионалните задължения“, извършени в периода 2016-2018 г.
Освен това APAS наложи глоба на EY в размер на €500,000, както и малки санкции на петима нейни служители.
Преди да се срине през 2020 г., Wirecard беше изгряваща звезда на „сините чипове“, която получаваше неквалифицирани одити от EY в продължение на повече от десетилетие, преди компанията от Голямата четворка да откаже да подпише резултатите ѝ за 2019 г.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Биткойн и Етериум ги очаква спад, твърди анализатор – от какво да се пазим?
Оттогава EY загуби някой значими клиенти в Германия, включително Commerzbank, DWS и KfW. Commerzbank предприе правни действия срещу EY за възстановяване на загуби в размер на $200 милиона, свързани със срива.
Бившият шеф на Wirecard, Маркус Браун понастоящем е изправен пред обвинения в измама, присвояване на корпоративни активи, счетоводна измама и манипулиране на пазара, но не се признава за виновен.
Последните пазарни сътресения, подхранени от геополитически напрежения и страх на инвеститорите, са типичен пример за това как колебанията в настроенията и поведението на големите играчи влияят върху цените на криптовалутите.
Coinbase се нареди на първо място сред най-добре представящите се акции в индекса S&P 500 за юни, като отбеляза ръст от 43% на фона на силен възходящ импулс, подхранван от яснота в регулаторната среда, иновативни продукти и засилен институционален интерес към криптовалутите.
Главният пазарен стратег на Jefferies, Дейвид Зервос, счита, че предстоящата промяна във властта на Федералния резерв може да се отрази благоприятно на американските пазари на акции.
Нов доклад на Европейската централна банка (ЕЦБ) разкрива, че дигиталните методи на плащане продължават да набират популярност в еврозоната, въпреки че парите в брой остават важна част от потребителските плащания — особено за транзакции с малка стойност и плащания от човек на човек (P2P).