Неотдавнашно проучване на Piplsay установи, че 49% от милениалите, които са анкетирали, притежават криптовалута в сравнение с 38% от поколение X и 13% от поколение Z.
Милениалите също са по-склонни да възприемат теиз активи като начин за разплащане, като 53% казват, че са „много склонни“ да купуват продукти или услуги с крипто, срещу 40% от анкетираните от т.нар. бейби бумъри и само 7% от зумърите.
„Милениалите се развиват от самото начало с технологията Web 2.0 – т.е. мобилната – и технологията Web 3.0 (крипто)“, казва Курт Кумар от Rocketfuel Blockchain, компания за обработка на крипто плащания.
Те интуитивно разбират дигиталните портфейли и съкровищници, които са част от много игри, които са играли по-младите милениали, като Fortnite и Minecraft.
Beresford Research отбелязва, че най-младите милениали са на 25, докато най-възрастните в кохортата са на 40. Кумар също така посочи, че някои от по-младите членове на това поколение все още може да нямат кредитни карти или банкови сметки, така че те се възползват крипто портфейлите, за да да извършват трейдове и транзакции.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Директорът на Binance разкрива за личните си инвестиции в криптовалути
Въпреки че това би могло да се отнася и за поколение Z, възможно е повече милениали да имат зрелостта и знанията да изследват и възприемат крипто. Зумърите, които са на възраст межди 6 и 24 години, тепърва започват да организират личните си финанси.
Проучването на Piplsay също разкри, че 88% от всички крипто инвестиции са направени от респонденти с колежанска или магистърска степен.
Coinbase се нареди на първо място сред най-добре представящите се акции в индекса S&P 500 за юни, като отбеляза ръст от 43% на фона на силен възходящ импулс, подхранван от яснота в регулаторната среда, иновативни продукти и засилен институционален интерес към криптовалутите.
Главният пазарен стратег на Jefferies, Дейвид Зервос, счита, че предстоящата промяна във властта на Федералния резерв може да се отрази благоприятно на американските пазари на акции.
Нов доклад на Европейската централна банка (ЕЦБ) разкрива, че дигиталните методи на плащане продължават да набират популярност в еврозоната, въпреки че парите в брой остават важна част от потребителските плащания — особено за транзакции с малка стойност и плащания от човек на човек (P2P).
Anchorage Digital, федерално лицензирана крипто банка за попечителство, призовава институционалните си клиенти да се откажат от големите стабилни монети като USDC, Agora USD (AUSD) и Usual USD (USD0) и вместо това да преминат към Global Dollar (USDG) — стабилна монета, емитирана от Paxos и подкрепена от консорциум, в който влиза и самата Anchorage.