С възходът на Биткойн (BTC) и ръста от 50+ процента през тази година, основните медии започват да променят мнението си за флагманската криптовалута.
Чарлз Пейн от FOX Business наскоро каза, че големите играчи на Уол Стрийт, а не само ориентираните към технологии милениали, ще се окажат любители на криптовалутите.
„Милениалите обичат криптовалутите и подозирам, че един ден Уол Стрийт също ще ги заобича“, заяви Пейн.
По-младите възрастни са склонни да бъдат много по-разумни що се отнася до избора им за инвестиции от по-старите поколения.
Той сравни акциите нa Bed Bath & Beyond с тези на Shopify. Докато акциите на американския гигант за търговия на дребно са били абсолютно ограничени през последните три години (спад от над 70 процента), неговият канадски конкурент за електронна търговия е натрупал близо 900 процента.
Рисковите инвеститори също са заложили големи пари на Tesla, която отново стана най-шортваната акция на Уол Стрийт през януари.
Според проучване на Bankrate, милениалите са три пъти по-склонни да купят BTC, отколкото поколение X. Междувременно, бейби бумърите, които държат около $68 трилиона, са известни като поколението с най-негативно отношение спрямо криптовалутите.
Още през декември Майкъл Зоненшайн от Grayscale заяви, че Биткойн може да бъде най-големият победител по време на трансфера на богатство от поколения, който ще се осъществи през следващите 25 години.
На фона на стремежа на алианса БРИКС за приемане на дигитални валути Международният валутен фонд (МВФ) наскоро започна дискусии относно Биткойн и неговия потенциал да промени световния финансов пейзаж.
Биткойн тръстът на Grayscale (GBTC) преживя безпрецедентен период на негативни настроения на инвеститорите, надминавайки всяка известна поредица в историята на световните ETF фондове.
Майкъл ван де Поуп, известен крипто търговец, сподели, че графиките за доминиране на пазара на BTC показват потенциално преминаване към алткойни в близко бъдеще.
В сряда имаше забележим спад в интереса на инвеститорите към Биткойн ETF, регистрирани в САЩ, като осем продукта не отчитат нови инвестиции.