Неизвестен мега-кит акумулира токен на Етериум (ETH), който захранва популярен крипто пазар.
Тракерът на блокчейн транзакции WhaleStats разкрива, че неназованият портфейл е получил 14,000,000 FTT, криптовалутата на борсата FTX. Транзакцията беше на стойност $581,444,018 към момента на изпращане.
Сега китът притежава FTT на стойност над $1.2 милиарда с обща стойност над $3.8 милиарда и е на четвърто място в списъка на WhaleStats за топ 1,000 Етериум портфейли, с изключение на самата криптовалута ETH.
Популярният крипто анализатор Smart Contracter също проявява интерес към FTT, отбелязвайки, че разстоянието на Фибоначи ABC между върховете и дъната в историческата графика на монетата предлага окуражаващи знаци за бъдещи ценови действия.
Търговецът пише в туит до своите 196,000 последователи,
Мина доста време, откакто заложих на FTT, но всъщност мисля, че е настъпило голямо дъно и от тук отиваме към [рекордни върхове].
Перфектен ABC за супер високи времеви рамки, където ABC падна под 0.618 и бичите/мечите периоди са почти 1:1 разширение.
В края на октомври се появиха новини, че FTX са закупили рекламно ефирно време по време на Super Bowl през февруари 2022 г. като част от усилията им за масово осведомяване за крипто.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Пазарите реагират на новината за Ubisoft и Tezos
Миналата седмица FTX също обяви стартирането на пазар за базирани на Етериум незаменими токени (NFT).
Към момента на писане, FTT се е движил особено в рамките на деня и се търгува около $42.
Пазарът на криптовалути стана свидетел на безпрецедентен скок в създаването на токени, като над един милион нови токени се появиха само за месец.
Биткойн и Етериум, със своите големи пазарни капитализации и забележително историческо представяне, естествено привличат по-голямата част от вниманието на пазара на криптовалути. Тези два дигитални актива са най-широко признатите сред инвеститорите.
При бърз обрат на събитията пазарните настроения преминаха от неултрални към алчност в рамките на няколко часа, създавайки бича атмосфера.
Binance наскоро разкри стратегическа инициатива, насочена към обогатяване на търговското изживяване за своите потребители по целия свят.