Начало » Луксозният бранд Hermès навлиза в метавселената

Луксозният бранд Hermès навлиза в метавселената

01.09.2022 8:00 2 мин. четене Alexander Stefanov
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Луксозният бранд Hermès навлиза в метавселената

Появата на NFT и концепциите за метавселената даде възможност на световните марки да проучат различни начини за свързване с клиентите.

В тази насока луксозната марка Hermès се подготвя да навлезе в това пространство чрез подаване на заявления за търговски марки.

По-специално, Hermès подаде заявление за търговска марка за името си, като се стреми да разшири дейността си в областта на NFT и търговията с виртуални валути, криптовалути, пазари за виртуални стоки, дрехи, обувки и модни ревюта.

Подаването на заявлението в Службата за патенти и търговски марки на САЩ (USPTO) на 26 август беше разкрито от лицензирания адвокат по търговски марки Майкъл Кондудис в Twitter на 31 август.

Освен това, ако подадената заявка за търговска марка бъде одобрена, Hermès ще предлага и гейминг софтуер за теглене, включващ виртуални стоки и услуги за удостоверяване на потребителите, използващи технология за електронна търговия, наред с други.

Луксозните марки и крипто пространството

Струва си да се спомене, че световните луксозни марки за часовници и мода все повече проявяват интерес към света на криптовалутите въпреки депресията на пазарите.

Така например Jacob & Co разкри, че ще представи изцяло новата лимитирана серия Astronomia Solar Bitcoin на световната премиера в рамките на „Дните на часовника в Женева“ само с предварителна уговорка. Часовникът на тема Биткойн (BTC) е първия такъв сложен механизъм, вдъхновен от криптовалутите.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Интересът към Етериум спада, твърдят от IntoTheBlock


Забележително е, че интересът на луксозните марки към криптовалутите се счита за значителен, тъй като някои от техните продукти се разглеждат като по-добри инвестиции в сравнение с традиционните активи. Например, през септември 2020 г. стана ясно, че чантата Hermès Birkin е надминала както S&P 500, така и цената на златото от първата година на производството ѝ през 1981 г. насам.

Освен това общите търговски марки на NFT нараснаха, тъй като все повече марки продължават да залагат на сектора. Свързаните с NFT търговски марки в САЩ между 1 януари и 31 май 2022 г. достигат 4,049. В този случай през разглеждания период средно на ден са подавани по 27 нови заявления за търговски марки за NFT.

 

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Директорите на най-големите банки разпродават акции – какви са причините?

Висши мениджъри в две от най-големите банки в Америка продължават да изтеглят голяма част от личните си акции.

28.04.2025 11:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Тенденцията за дедоларизация набира инерция – застрашен ли е долара?

През 2025 г. американският долар се сблъска с големи трудности, като от началото на годината досега се понижи с близо 9.5%, а индексът DXY спадна до 98.06.

28.04.2025 9:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Как се представят любимите активи на Робърт Кийосаки от началото на търговската война?

Откакто президентът Доналд Тръмп поднови търговската война на 1 февруари 2025 г., предпочитаните инвестиции на Робърт Кийосаки – Биткойн, злато и сребро – отбелязаха смесени резултати.

28.04.2025 7:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Арканзас Сити прекратява плановете си за крипто майнинг

Арканзас Сити официално отмени планирания си проект за добив на криптовалути след силна съпротива от страна на жителите и ключови заинтересовани страни.

26.04.2025 18:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.