Тази седмица 11 различни крипто стартъпа получиха финансиране на обща стойност $227 милиона. Това представлява леко увеличение спрямо предходната седмица, през която компаниите си осигуриха $190 милиона.
Ledger, компания за хардуер за криптовалути, си осигури най-голямото финансиране, набирайки $109 милиона в своя кръг от серия С от инвеститори, сред които 10T, CapHorn Invest, Morgan Creek Capital и Cathay Innovation.
След този кръг се твърди, че оценката на Ledger е $1.4 милиарда.
Това съобщение за финансиране е значимо, като се има предвид неотдавнашното внимателно разглеждане на централизираните борси поради опасения за сигурността и нарастващия интерес към самостоятелното попечителство.
EigenLabs, екипът, който стои зад EigenLayer, протокол за повторен стейкинг на Етериум, набра $50 милиона в кръг от серия А, ръководен от Blockchain Capital, с участието на Electric Capital, Polychain Capital, Hack VC, Finality Capital и Coinbase Ventures, наред с други.
EigenLayer има за цел да създаде нов модел за доверие в крипто екосистемата, позволявайки да привлича лесно разработчиците. Екипът планира да пусне EigenLayer на етапи през цялата година.
From @sreeramkannan: pic.twitter.com/upJTW34I9Q
— EigenLayer (@eigenlayer) March 28, 2023
Последните пазарни сътресения, подхранени от геополитически напрежения и страх на инвеститорите, са типичен пример за това как колебанията в настроенията и поведението на големите играчи влияят върху цените на криптовалутите.
Coinbase се нареди на първо място сред най-добре представящите се акции в индекса S&P 500 за юни, като отбеляза ръст от 43% на фона на силен възходящ импулс, подхранван от яснота в регулаторната среда, иновативни продукти и засилен институционален интерес към криптовалутите.
Главният пазарен стратег на Jefferies, Дейвид Зервос, счита, че предстоящата промяна във властта на Федералния резерв може да се отрази благоприятно на американските пазари на акции.
Нов доклад на Европейската централна банка (ЕЦБ) разкрива, че дигиталните методи на плащане продължават да набират популярност в еврозоната, въпреки че парите в брой остават важна част от потребителските плащания — особено за транзакции с малка стойност и плащания от човек на човек (P2P).