Point, нова банка-претендент в САЩ, стартира публично на 30-ти юли със система за покани.
Докато Point технически предоставя банкова сметка, компанията се фокусира върху награди, свързани с дебитна карта.
“Започнах Point като решение за всичко разочароващо и сложно, което е свързано с кредитните карти. Стимулите между компаниите с кредитни карти и притежателите на карти са несъпоставими”, каза съоснователят и изпълнителен директор на компанията, Патрик Мрозовски.
Когато Мрозовски за първи път получи кредитна карта, той изхарчи тон пари, за да достигне определено ниво на разходите и да отключи бонуса за регистрация. В края на месеца той се озова със значителен дълг по кредитна карта без уважителна причина.
Така той обобщи визията на Point. Тя се свежда до два важни принципа – да отговаряте за бюджета си, така че да не стигнете до задлъжняване и да отключите награди от брандове, с които реално взаимодействате.
Когато се регистрирате, получавате дебитна карта с някакво ниво на застраховка, тъй като това е Mastercard World Debit карта. Можете да очаквате някаква застраховка за отмяна на пътуване, застраховка за кола под наем, застраховка за покупка и т.н.
Както подсказва името на стартъпа, печелите точки с всяка покупка. Получавате 5x точки при абонаменти, като Spotify и Netflix, 3x точки за храна, доставки на хранителни стоки и 1x точки за всичко останало.
Точките могат да бъдат осребрени за долари – всяка точка струва 0,01 долара. В допълнение, Point ще създаде оферти с отстъпки, съдържание, събития и други.
Поради своето първокласно позициониране, Point не е безплатен. Трябва да плащате 6,99 $ на месец или $ 60 на година, за да се присъедините към Point. Компанията не начислява такси за чуждестранни транзакции.
Можете да свържете вашата Point сметка с друга банкова сметка, като използвате Plaid. Тя ви позволява да попълвате акаунта си чрез ACH преводи. Зад кулисите, Point работи с Radius Bank за банковата инфраструктура, застрахована от FDIC.
Компанията обяви по-рано този месец, че е събрала 10,5 милиона долара във финансиране от серия А, водена от Valar Ventures с Y Combinator, Kindred Ventures, Finventure Studio и бизнес ангели, които също участват.
Shopify прави по-голяма крачка в областта на дигиталните плащания, като тества транзакции със стабилна монета, използвайки USDC на Coinbase Base, бърза и евтина Етериум мрежа от втори слой.
Двупартийната инициатива в Конгреса дава на най-големите американски търговци нова причина да се заинтересуват от блокчейн технологията.
Вълна от интерес към стабилните монети залива корпоративна Америка, като все повече компании – големи и малки – проучват решения за плащания, базирани на блокчейн, за да заобиколят традиционните неефективности.
SG Forge, дъщерното дружество на Société Générale, фокусирано върху криптовалутите, се готви да въведе нова стабилна монета, деноминирана в долари, което бележи по-задълбочено навлизане на традиционните европейски банки в областта на дигиталните активи.