Популярната публикация High Times приема Биткойн и Етериум за акции, които сега се предлагат в първично публично предлагане (IPO) на стойност 11 долара на акция.
Но на 13-ти август тя изпрати изявление до Комисията за ценни книжа и фондови борси (SEC) на САЩ, уточнявайки, че всъщност няма да приемa Биткойн.
Въпреки това писмо до SEC, High Times все още приема Биткойн и Етериум в замяна на акции от IPO. Представителят на публикацията Джон Капета потвърди, че все още приемат плащания в Биткойн и Етериум, но изясни, че не държи крипто.
Вместо това, криптовалутите ще бъдат преобразувани във фиатни, когато плащането е получено, за да се избегнат всички правни последици от продажбата на акции за крипто. Капета каза: „Ние приемаме [криптовалутите] като опция за плащане, но технически Фонд Америка приема Биткойн и Етериум … Това е подобно на начина, по който бихме правили международно публично предлагане и приемахме паунда или еврото“.
Публикацията планира да стане публична на борсата NASDAQ, но преди това тя продава акции за 11 USD, 10% отстъпка от очакваната начална цена на NASDAQ.
Може би ако крипто експериментът на High Times върви добре, тогава други IPOта в бъдеще ще се замислят дали да не приемат крипто за акции. Крипто е бързо, ефективно и е необратим начин на плащане, който дава на операторите на IPO спокойствие. Това е различно от повечето видове сделки с фиат, които могат да бъдат обърнати, което може да доведе до финансови проблеми за публично предлагане.
Kraken официално стартира своята регулирана в САЩ платформа за крипто деривати, отбелязвайки важна стъпка към сливането на традиционните финансови инструменти с пазарите на дигитални активи.
След като Биткойн достигна исторически върхове, в социалните медии се разразиха дискусии, свързани с криптовалутите.
Инфлацията в САЩ се ускори през юни, което може да попречи на очакванията за предстоящо намаляване на лихвените проценти от страна на Федералния резерв.
Grayscale Investments обяви, че конфиденциално е подала проект на заявление за регистрация по формуляр S-1 в САЩ.