Пазарната активност на Биткойн се повиши от 12 ноември насам, като инвеститорите реализираха значителни печалби.
По последни данни, дневните реализирани печалби са се покачили до най-високите си нива от повече от месец насам, достигайки средно $5 милиарда.
Само на 12 ноември печалбите достигнаха $5.1 милиарда, докато Биткойн се колебаеше близо до $88,000. Въпреки че на следващия ден печалбите леко спаднаха до $4.75 милиарда, до 14 ноември те се възстановиха до $4.8 милиарда, което съвпадна с нов исторически връх от над $93,000.
Тази вълна на прибиране на печалби следва експлозивното рали на Биткойн, стимулирано от възобновения пазарен оптимизъм след изборната победа на Доналд Тръмп на 5 ноември. Изглежда, че много инвеститори фиксират печалбите си след едно от най-забележителните представяния на криптовалутата.
Данните на CryptoQuant за изразходваното съотношение на печалбите от продукцията (SOPR) разкриват, че дългосрочните притежатели са двигател на голяма част от разпродажбите. На 13 ноември SOPR скочи до най-високото си ниво от август насам, което отразява значителни реализирани печалби сред тази група.
Анализаторите твърдят, че подобно поведение често сигнализира за наближаване на ценови връх или за началото на период на консолидация, като потенциално подготвя почвата за следващото движение на Биткойн.
Антъни Помплиано, известен поддръжник на Биткойн и съосновател на Morgan Creek Digital, се готви да стартира нова инвестиционна компания, фокусирана върху водещия дигитален актив, наречена ProCapBTC.
Trump Media & Technology Group (TMTG), компанията зад Truth Social, получи одобрение от SEC за набиране на капитал в размер на $2.3 милиарда, предназначен за изграждане на корпоративен Биткойн резерв.
Икономистът Питър Шиф поднови дългогодишната си вражда с Биткойн, като предупреди, че акционерите в компанията на Майкъл Сейлър, Strategy, може да съжалят за деня, в който са последвали „всеобщата“ крипто стратегия на компанията.
Следващият голям ход на Биткойн ще зависи повече от създаването на пари, отколкото от ракети или медийния хайп, според макро стратега Раул Пал.