През годините блокчейн се признава за рамката зад успеха на криптовалутите с осигуряването на децентрализиран режим на работа и като разпределена книга. Много институции се възползват от нейната функция.
Повечето крипто критици имат по-голямо очакване за блокчейн като бъдещето на глобалните индустрии и финанси. Изследвайки многото слабости на социалните медии, е от съществено значение да се обмисли интеграцията на блокчейн към социалните медии и как тя може да бъде от полза.
Според скорошно проучване, проведено от Common Sense Media, хората прекарват по 9 часа от деня си в социалните медии. Също така, хората отделят 30% от времето, което прекарват онлайн в социалните медии.
С многото часове, които хората изразходват за социалните медии, публикуват, харесват, споделят съдържание и кликват върху рекламите. Тези неща предоставят необходимите данни на собственика на социалните медии, който най-вече има пълен контрол върху съдържанието. Някои собственици продават тези потребителски данни, за да направят приходи, тъй като предлагат достатъчно данни, за да разберат поведението на човека, местоположенията и други неща.
Част от тяхната неприкосновеност и политика най-вече е, че си запазват правото да споделят всяка от публикациите на потребителите някъде другаде. Хората са предимно извън контрол в социалните медии и това е мястото, където блокчейн се намесва.
Като разгледаме внимателно базираните на блокчейн платформи като Skycoin, потребителите контролират съдържанието си, като то не може да бъде споделено на друга платформа без разрешение. Интегрирането на тази сравнително нова технология в социалните медии ще гарантира, че потребителите се занимават пряко с рекламодателите и трети страни.
Те могат да изберат да дадат своето съдържание срещу заплащане. В този случай приходите, генерирани на платформата, ще отидат при законните собственици. Блокчейн ще наруши всички централизирани опити и ще постави решения за съдържанието в ръцете на потребителите.
Разпределената технология има обещаващо бъдеще със социалните медии, тъй като може да помогне за осигуряването на необходимата прозрачност и сигурност за crowdfunding. Crowdfunding, базиран на блокчейн, може да бъде значително предимство на социалните медии, като се има предвид броя на потребителите на платформата. Тя може да помогне за набиране на средства за подкрепа на благотворителни организации и други събития.
Дейвид Маркъс, бившият ръководител на Messenger разкри, че ще проучи възможността за интегриране на блокчейн пространство във Facebook.
Време е за ново предизвикателство! След четири невероятни години ръководене на Messenger, ще създам малка група, за да проучим как най-добре да използваме блокчейн за Facebook.
Circle, компанията зад стабилната монета USDC, направи впечатляващ дебют на Нюйоркската фондова борса на 5 юни, като акциите й скочиха със 167% до затварянето на пазара.
Morgan Stanley прогнозира рязък спад на американския долар, като стратезите на банката очакват индексът на долара да падне с 9% през следващата година, достигайки нива от 91, наблюдавани за последно по време на пандемията.
Circle, компанията зад стабилната монета USDC, събра над $1.1 милиарда в дългоочакваното си IPO, надминавайки по-ранните си цели.
Слуховете се засилват около базираната на Solana платформа за меме монети Pump.fun, за която се твърди, че подготвя продажба на токени на стойност $1 милиард при оценка от $4 милиарда, въпреки че екипът все още не е потвърдил публично никакви подробности.