Google разреши рекламите, свързани с крипто борси и портфейли, ако тези субекти са се регистрирали във FinCEN. Промяната влезна в сила вчера, на 3-ти август 2021 г.
Актуализацията гласи, че борсите за криптовалути и портфейлите, насочени към потребители в САЩ, ще имат право да рекламират своите продукти, ако отговарят на определени условия. Тези условия включват регистрация във FinCEN или федерална, или държавна банкова организация, спазване на държавни или федерални законови изисквания и спазване на правилата на Google Ads.
Google се стреми да предотврати всяка възможност за потенциално неискрена реклама. Платформата няма да допуска реклами за първични предложения на монети (ICO), протоколи за търговия с децентрализирано финансиране (DeFi) и други реклами за покупка или търговия на криптовалути.
Това включва също предварителни продажби, кредити за крипто, първични DEX предложения на токени, пулове за ликвидност на токени, препоръки за известни личности, нехоствани портфейли и нерегламентирани децентрализирани приложения (dApps).
Google също няма да разреши „рекламни дестинации, които обобщават или сравняват емитентите на криптовалути, или сродни продукти“. Този списък включва сигнали за търговия с криптовалута, съвети за инвестиции в криптовалута, агрегатори и партньорски сайтове, съдържащи свързано съдържание или ревюта на брокери.
Google по-рано забрани реклами, свързани с крипто, което значително разочарова крипто общността, след огромния скок на интереса към пространството след бума през 2017 г. Google не беше единствената компания, която ограничи крипто продуктите, тъй като Facebook също забрани подобни реклами на своята платформа.
Инвеститорите и вътрешните лица в крипто пространството отдавна са засегнати от това, което според тях е жестоко ограничение от платформи като Google и Facebook.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Американската Блокчейн Асоциация се бори срещу нови крипто регулации
Решението за облекчаване на ограниченията е знак, че Google сега е една от многото компании, премахващи миналите препятствия в крипто. Той говори за настроенията и перспективите за крипто, които започват да го виждат като легитимен клас активи. Много правителства, финансови институции, частни компании и технологични платформи като цяло заемат по-либерална позиция по отношение на крипто.
С това развитие на крипто пазара може да се наблюдава стабилен ръст в броя на купувачите и потребителите в близко бъдеще. Растежът на DeFi и особено на незаменимите токени (NFT) водят до все по-масово приемане.
Докато Етериум затвърждава ролята си в глобалния финансов пейзаж, Фондация Етериум стартира мащабна инициатива за осигуряване на бъдещата сигурност на мрежата.
Създателите на MetaMask не изключват възможността да пуснат токен, но ако това се случи, потребителите могат да очакват прозрачно и защитено от измами разпространение.
Световните пазари преоценяват очакванията си за икономическото представяне на Китай след внезапното затишие на търговското напрежение със САЩ.
Екосистемата на меме монетите на Solana навлиза в нова фаза, тъй като конкурентните платформи бързо набират популярност спрямо Pump.fun, дългогодишния лидер в създаването на токени. Това, което някога бе почти монопол, сега се превръща в конкурентна арена.