Начало > Регулации > Големите групи за криптовалути възнамеряват да съдят Google и Facebook

Големите групи за криптовалути възнамеряват да съдят Google и Facebook

02.04.2018 7:01 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Големите групи за криптовалути възнамеряват да съдят Google и Facebook

Руската асоциация на криптовалути и RACIB, както и свързани с индустрията асоциации в Корея и Китай възнамеряват да осъдят Google, Twitter, Facebook, Yandex, заради това, че отказват да рекламират криптовалути. Предполага се, че ще се стигне до съда през Май месец 2018 г.

Председателя на RACIB, Юри Припачкин коментира, че забраната на Twitter е причинила „възмущение в криптовалутната общност”. Той спомена, че Twitter е направил абонамент за собствената си криптовалута и е забранил всички останали.

Той каза, че тайните споразумения на четири компании манипулират пазара и доведоха до „значителен спад” на пазара през последните месеци.

Създадена е нова организация, включваща индустриални асоциации от Корея и Китай, в делото – Евро-азиатската асоциация на бежанците. RACIB, Корейски бизнес асоциации и китайската асоциация на крипто-инвеститорите LBTC, подписаха споразумението за създаване на новата асоциация.

„Новата асоциация ще създаде фонд и ще подаде иск в от щатите в САЩ. Жалбата ще бъде подадена не само срещу организациите, но и срещу техните акционери, каза Припачин. Ако акционерите и управителите на тези компании притежават криптовалути, които използват за лична изгода, акционерите са обект на наказателно преследване”, казва той.

Twitter съобщи вчера, че криптовалути и свързаните с ICO реклами ще бъдат забранени от уебсайта им. Twitter потвърди новата си политика в следването на Facebook и Google за забрана на тези реклами от нейната платформа. Забраната ще включва и всички реклами, свързани с обмен на криптовалути и услуги за портфейли, с изключение на публично регистрираните, на някои големи фондови пазари компании.

Забраната на Twitter няма да се прилага за обмен на криптовалути, регистриран и лицензиран за работа от Агенцията за финансови услуги (FSA). Facebook добави реклама, свързана с „двоични опции, първоначални предложения за монети или криптовалута” в рамките на политиката си за „забранени финансови продукти и услуги” по-рано тази година. Google, най-големият доставчик на онлайн реклама в света, обяви забраната си за рекламиране с криптовалути, която ще влезе в сила през юни.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Регулации Новини

Ролята на CFPB в крипто регулирането намалява – ето защо

Тъй като пейзажът на крипто регулациите се развива, Бюрото за финансова защита на потребителите (CFPB) изглежда отстъпва, като други регулаторни органи поемат по-значима роля.

07.04.2025 14:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Лидери от крипто сферата настояват за лихви върху стабилните монети

Лидерите на крипто индустрията с тласък за промяна на начина, по който се регулират стабилните монети, с цел да осигурят правото да предлагат лихви на притежателите.

07.04.2025 13:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Теther се превърна в основен притежател на американски държавни ценни книжа

Tether, най-големият емитент на стабилни монети в света, затвърди позицията си на значима сила в световните финанси, като стана седмият по големина притежател на държавни облигации в САЩ.

05.04.2025 21:33 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Законодателите в САЩ се стремят да регулират стабилните монети въпреки противоречията

Законодателните власти направиха голяма стъпка към регулирането на стабилните монети, тъй като Комитетът по финансовите услуги на Камарата на представителите гласува в подкрепа на нов законопроект.

03.04.2025 19:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към биткойн адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.