Позовавайки се на "информирани източници", JIJI Press съобщава, че японската Агенция за финансови услуги скоро ще регулира първичните предлагания на монети.
Подобно на начина, по който се изисква да се регистрират американски ценни книжа в Съединените щати, компаниите, които възнамеряват да издават виртуални валути в замяна на инвестиции, ще трябва да се регистрират във FSA.
FSA трябва да внесе законопроекти в японския парламент, които променят финансовото право на страната, за да се наложат реформите, които се имат предвид. Това представлява възможност за крипто компаниите на островната държава потенциално да лобират за регулациите, които считат за подходящи.
Те и ще ограничат способността на япоснките граждани да инвестират в първичните предлагания на монети като цяло.
Във Франция данъчното облагане на криптовалутите неотдавна бе променено, а френското правителство активно работи, за да превърне страната в център за първични предлагания на монети. Страната дори възнамерява да издаде „визи за ICO“, които дават на компаниите и техните служители степен на правна защита, ако решат да оперират във Франция.
Все още има десетки държави и юрисдикции, в които няма почти никакви регулации по отношение на криптовалутите или ICO-та. Това означава, че докато крипто авантюристите могат да действат свободно, в бъдеще може да се окаже, че са работили нелегално.
Неотдавнашно изслушване в Конгреса, което имаше за цел да ускори регулирането на дигиталните активи, се превърна в политическа полемика, след като законодателите поставиха под въпрос дали президента Доналд Тръмп може да има лична изгода от предложения закон CLARITY.
Калифорния се готви да експериментира с криптовалути в административната си дейност.
Стабилната монета RLUSD на Ripple получи зелена светлина от Финансовата служба на Дубай (DFSA), което отваря пътя за употребата ѝ в Международния финансов център на Дубай (DIFC).
Комисията за ценни книжа и борси на САЩ ясно заяви, че повече няма да се занимава с регулирането на мемe криптовалутите – токени, които често се влияят от интернет културата, медийния хайп и политическия брандинг.