Барселона продаде дигитално произведение на изкуството, изобразяващо известен гол на Йохан Кройф, за $693,000.
Клубът се опитва да се измъкне от огромни дългове, затова продаде произведението на търг. От Барселона съобщиха, че търгът на Sotheby’s в Ню Йорк за първия NFT на клуба е приключил в петък с цена от $550,000. Таксите, начислени от аукционната къща, доведоха до крайната продажна цена от $693,000.
Произведението на изкуството изобразява прочутия гол на Кройф от 1973 г., когато той прелита във въздуха и вкарва гол с изпънат крак. На снимката Кройф изглежда така, сякаш е потопен в злато. Името на самият NFT – „В известен смисъл безсмъртен“ – идва от цитат на Кройф, който е оставил следа в Барселона и като играч, и като треньор. Барселона се опитва да намери нови начини за печелене на пари, тъй като трябва да изплати дълг от $1 милиард.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Дългосрочните притежатели на Шиба Ину (SHIB) надвишиха краткосрочните
Това включва продажбата на правата за името на „Камп Ноу“ на услугата за стрийминг на музика Spotify и неотдавнашната продажба на 25% от телевизионните права на испанското първенство за следващите 25 години.
NFT е дигитално изображение, което е уникално и не може да бъде копирано. Има много колекционери и художници, които искат да купуват и продават този вид дигитално изкуство.
Откакто президентът Доналд Тръмп поднови търговската война на 1 февруари 2025 г., предпочитаните инвестиции на Робърт Кийосаки – Биткойн, злато и сребро – отбелязаха смесени резултати.
Арканзас Сити официално отмени планирания си проект за добив на криптовалути след силна съпротива от страна на жителите и ключови заинтересовани страни.
Комисията по ценните книжа и фондовите борси на САЩ (SEC) се обединява с Националната комисия за дигитални активи (CNAD) на Ел Салвадор, бившия партньор на Goldman Sachs Хедър Шемилт и адвокатската кантора Perkin, за да стартира трансгранична регулаторна рамка за криптовалутите.
След експлойта от 14 април, който наруши работата, KiloEx разкри план за компенсация на засегнатите потребители. Планът обхваща три основни групи: Трейдъри, хибридни стейкъри и ВИП потребители.